مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز از تقدیر بیش از ۵۰ دانش آموز برگزیده مسابقه نقاشی عصرعاشورا کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) خبر داد.

علی شریفی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به تقدیر از برگزیدگان مسابقه عصر عاشورا با اشاره به گذشت و ایثار امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان، گفت: ایثار و گذشت ریشه در وارستگی و عظمت روح دارد آن‌که شیفته و وابسته چیزی نیست می‌تواند ببخشد و ایثار کند باید آموزش ایثار و از خودگذشتگی را در دانش آموزان نهادینه کنیم.

او با اشاره به یادگیری موثر مهارت‌های زندگی در مدرسه، گفت: مهارت‌های زندگی، به صورت یک راهکار ارتقای سلامت روان و ابزاری برای پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی است.

شریفی بیان داشت: مدرسه محل تجلی رفتار‌های فردی و اجتماعی دانش آموزان و زمینه بسیاری از رفتار‌های آینده آنان است و ضرورت دارد معلمان و مربیان اطلاعات مفیدی را در ارتباط با مسائل روانی و شخصیتی دانش آموزان کسب کنند و به صورتی هدفمند آنان را راهنمایی و هدایت کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز تصریح کرد: توانایی مهارت تفکر خلاق، فن برقراری رابطه‌های کلامی و غیرکلامی با دیگران، مهارت در گوش دادن و همدلی با دیگران باید در محیط مدرسه آموزش داده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: از برگزیدگان نقاشی عصر عاشورا و مربیان آنان با اهداء لوح و هدایا تقدیرشد.

انتهای پیام/م

برپایی مراسم تقدیر از دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.