سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته در جریان دیدار مقابل نساجی در قائمشهر مقابل کمک داور حرکت عجیبی را انجام داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال در بازی روز گذشته مقابل نساجی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در صحنه‌ای مقابل داور چهارم قرار گرفت و برای اعتراض و البته تاکید به داور، لوگوی باشگاه استقلال را روی پیراهنش نشان داد و به نوعی به داور تذکر داد که این تیم استقلال است.

استراماچونی در بازی‌های اخیر نشان داده از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد و برخی مسائل حاشیه‌ای او نیز نشان می‌دهد بیرون زمین هم از تبحر بالایی برای مدیریت حواشی برخوردار است.

استراماچونی همچنان موفق به دریافت مطالبات خود از استقلال نشده و مدیران قول دادند به زودی طلب او را بپردازند.


بیشتر بخوانید: تمجید استراماچونی از قلعه نویی و سپاهان


انتهای پیام/

دلبری استراماچونی از استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
رضا محمدی ورمزابادی
۰۲:۳۰ ۱۳ آذر ۱۳۹۸
دمت گرم مرد بزرگ ایتالیایی استقلال قربونت خیلی سالاری دوستت دارم مثل استقلال زنده باشی وپایدار ازت ممنونیم.
Iran (Islamic Republic of)
مستفا
۱۴:۱۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
فنی ترین مربی خارجی این سال های استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
واقعا ارزشش را داره که تمام دستمزدش را بدن.به هر حال ایشان در بالاترین سطح فوتبال مربیگری کرده اما اینکه با نگاهی به لیگ ما نگاه نکنه نشون از طرز فکر درستش میده.
هرچند که اجازه بی احترامی کردن را نداره اما دیدیم نمونه هایی را که چه پولی ازمون گرفتن و بی احترامی کردن
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۷:۲۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
من اصلا فوتبالی نیستم ولی استراماچونی مربی خیلی خوبیه
استقلال رو از اون وضعیت خراب خیلی خوب بالا کشید
Iran (Islamic Republic of)
Esteghlal
۱۴:۵۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
عاشقتم مرد کراش منی تو
Iran (Islamic Republic of)
Taji
۱۴:۳۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
عشقی
جونمونم برات میدیم بزرگ مرد...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
ایول استراجونم عشقی عشق ...چشم حسودکور بشه ایشالله.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
اگه کالدرون بود پنجاه جلسه محروم میشد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۵ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
همونجور که سر تهمت زدن به سپاهان ، استقلال ؛ تراکتور و یا تبانی در کل بازی های لیگ محرومش کردن ؟؟؟ یک جلسه الکی در بازی نه چندان مهم که حداقل بگن یک جلسه محرومش کردیم بدون اینکه ثابت کنه تبانی شده . دوست عزیز کالدرون در هربازی و مصاحبه ای کوچکترین اشاره ای به تیم های دیگر باید انجام دهد . مشکل از خودش نیست هجمه رسانه ای بالا چه از طرف مدیریت ؛ بازیکنان و چه عده ای نهارخبرنگار طرفدار قرمز اطراف تیم هست پس با توجیه قبلی هر چه دل تنگش میخواهد میگوید و کسی هم توان مقابله با ایشون و بازیکنان رو هم نداره چون مسئولین رده بالای کشوری حاضرن صندلی خود را از دست بدهند اما بازیکن را نه یا پول غیب میرسانند تا دروازه بان تیم جایی نرود . منم بودم از مسئولین سیاسی پشت تیم سوگولی میترسیدم . استراماچونی تنها گفت احترام بذارید همین و بس ؛ استراماچونی که میدونه بازیکن نداره اونایی هم که هستن پشتش هستن مثل کوه پس قدرشونو میدونه ، مدیریت تیم هم تحت کنترل وزارت هستن و طرفدارا یک درصد هم مهم نیستن پس استقلال تنهاس و باید تو زمین بهش احترام بذارن اما برای تیم سوگولی وزارت از طرف مجلس تحت فشار قرار میگیره که وای بر این مدیر عامل که نتوانست رضایت هواداران را کسب کند با اینکه 90% تیم رو حفظ کرد با قیمت های نجومی ولی اجابت انی از طرف وزارت شد و مدیر محبوب و محروم برگشت با سرپرستی یک نفر دیگر محروم از فوتبال . لطفا پرسپولیسا بروند خدا رو شکر کنند که 1400 دیرتر بیاید . خواهش میکنم yjc تایید کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
علی آقا اون موقع که از مربی تون گرفته تا مدیر عاملتون و ... و مربی سپاهان و مالک تراکتور حرف از تبانی بدون مدرک میزدند هیچ جلسه ای هم محروم نشدند هم همین نظر رو داشتی یا حالا که خلاف نظرتون داره عنوان میشه مدعی برخورد با این حرفا هستید البته که جواب مشخصه . کلا دوست دارید همه چیز باب میلتون باشه اگه نبود تبانیه اگر بود درسته هیچ کسم حق اعتراض نداره
-
مسعود
۱۳:۴۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
آقای ناشناسی که جواب دادین دیگه همه میدونن وضعیت پرسپولیس چجوریه و همه چیزو براش فراهم میکنن البته تا 1400 برید حال کنید.جالبه بازیکن تو دو سال محرومی از این تیم جدا نشدند ولی همه میدونیم پول مهم تر از هر چیزیه :)
آخرین اخبار