فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج مطمئن ­ترین و مؤثرترین حافظ کشور و انقلاب اسلامی است و دفاع همه­ جانبه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع بسیجیان در جایگاه نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج، بیان کرد: بسیج متشکل از جوانان غیرتمند، با بصیرت و دشمن ­شناس با زیربنای عمیق و اصیل دینی و اعتقادی است که در حالی چهل سالگی تأسیس خودش را جشن می‌گیرد که تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در دستور کار خود دارد.

او افزود: بسیج چهل سال خدمت صادقانه، جهاد فی سبیل الله، ایثار، فداکاری، شهامت، ولایت­مداری و در یک کلام دفاع همه­ جانبه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را در کارنامه خود دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج و بسیجی آرمانی بزرگ برای ایجاد تمدن نوین اسلامی دارد و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت امام عصر (عج) را سرلوحه کار خود قرار داده است.

سردار رزمجو با اشاره به اینکه روحیه بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشوراست، بیان کرد: بسیج در سرنوشت حساس انقلاب اسلامی اثرگذار بوده و توانسته است در حوزه‌های مختلف به دفاع از انقلاب اسلامی بپردازد و در ارتقا بصیرت قشر‌های مختلف مردم نقش­ آفرینی کند.

او با اشاره به اهمیت نقش دفاعی مکمل بسیج در کنار سایر نیرو‌های مسلح، گفت: بسیج با دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی به عنوان یک استراتژی در مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن، کماکان مهمترین نهاد دفاع توانمند مردمی در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور به شمار می ­رود.

انتهای پیام/ک

بسیج مطمئن ­ترین و مؤثرترین حافظ کشور

برچسب ها: سپاه پاسداران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.