فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: حراست از میراث فرهنگی حراست از ارزش‌های ملی است.

حراست از میراث فرهنگی، حراست از ارزش‌ها ملی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,سرهنگ صیدمحمد محمدی فرمانده یگان حفاظت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  ایلام در جلسه تعاملی با جانشین انتظامی شهرستان آبدانان گفت : برخورد قانونمند، بینش باز و در عین حال صلابت نیروی انتظامی در بحث گردشگری در سال های گذشته نه تنها همراه سازمان میراث فرهنگی بوده بلکه امنیت این حوزه را نیز ایجاد کرده زیرا بحث امنیت گردشگران در جهان امروز بحثی بسیار حیاتی است.

او افزود: آثار و اندوخته‌های میراث فرهنگی، گذشته و اعتبار ملی ما هستند که لازم است همه در قبال آن‌ها خود را مسئول و مکلف به حفظشان بدانیم.

سرگرد جواد احمدی جانشین انتظامی انتظامی شهرستان آبدانان نیز در این دیدار گفت: فصل مشترک نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، حفظ و حراست از ارزش‌ها و ثروت‌هایی است که در طول زمان به دست آمده و امروز سند هویتی کشور ماست.

او ضمن اعلام آمادگی این انتظامی جهت گسترش تعاملات با یگان حفاظت میراث فرهنگی و صنایع گردشگری خاطرنشان کرد: انتظامی شهرستان آبدانان به هیچ وجه اجازه نخواهد داد عده‌ای افراد سودجو و فرصت طلب برای رسیدن به مطامع شخصی خود دست به غارت میراث فرهنگی کشور بزنند.

انتهای پیام/غ

آثار و اندوخته‌های میراث فرهنگی، گذشته و اعتبار ملی ما هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.