وضعیت کیفیت هوای تهران هم اکنون با شاخص ۱۱۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس آخرین گزارش شرکت کنترل هوا، هم اکنون وضعیت هوا در تهران با شاخص ۱۱۲ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

لازم به ذکر است که شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۰۷ نیز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار داشت.

گفتنی است که افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

همچنین شاخص‌های کیفیت هوا تا ساعت ۱۰ امروز (سه شنبه) در کل ایستگاه‌های پایش هوا به ترتیب ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون با شاخص (۵۷) سالم، ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص (۱۰۷) ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه، آلاینده مونوکسید کربن با شاخص (۱۹) در شرایط پاک قرار داشت.


بیشتر بخوانید: پایداری هوای آلوده در آسمان تهران


بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی نیز وضعیت هوا در شهر تهران تا آخر هفته پایدار خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران در پنجم آذرماه

برچسب ها: محیط زیست ، کیفیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۲۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
تنها راه حل و فصل عاجلانه و مدبرانه و خردمندانه برای رفع کامل مشکل آلودگی هوا در شرایط مدیریت اضطراری هوای سمی کشنده آلوده شیمیایی اولا جلوگیری مجدانه و مقتدرانه و قدرتمندانه اکید و بدون اقماض از تمامی خودروهای شخصی یبک و سنگین و موتورسیکلتها در سطح تمامی کلان شهر های آلوده مانند حکومت نظامی مقتدرانه که تمامی رفت و آمدها قدغن می شود به غیر از خودروهای پلیس و خدماتی و امداد رسانهای مختلف دولتی و شهرداری احدی حق نداشته باشد وسیله نقلیه اش را جابجا کند و اگر خلاف کرد باید خودرو و یا موتورسیکلتشان متوقف و جریمه و بازداشت شوند ثانیا تمامی خودروهای بنزینی و گاز و گازوئیل سوز را با طرحی ایران خودرو و سایپا و دیگر خودرو سازان را وادار کنید خودروها و موتورسیکلتهای هیبریدی برقی استاندارد و با کیفیت و ارزان قیمت تولید کنند و مقتدرانه جمع آوری کنید تمامی خودروها و موتورسیکلتها رو و به جاش خودروهای هیبریدی برقی و متورسیکلتهای هیبریدی برقی به مردم تحویل دهید و پول فروش سوختهای فسیلی را که صادر می کنید ثروت ملی ملت را به حساب یارانه معیشتی ملت مستضعف بریزید هر چقدر فروش صادرات داشتید از منابع و ذخایر ملت یعنی قیمت یارانها نباید ثابت بماند با ملت صادق باشید تا ملت هم با شما صادق باشند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار