جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران گفت: ششمین روز از هفته بسیج در سالگرد ۴۰ سالگی، با عنوان بسیج، دفاع و امنیت نام گذاری شده است.

سرهنگ رضایی جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اینکه امروز سالگرد ۴۰ سالگی بسیج است،گفت:از زمان تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) بسیج نقش اساسی در دفاع و امنیت کشور ایفا کرده است.

او با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس با حضور بسیج در میادین، نبرد شکل دیگری به خود گرفت، افزود:جوان‌ها و نوجوان‌های غیرتمند درس و تحصیل و زندگی روزمره خود را رها کردند و در میدان جهاد با دشمنان جنگیدند.

سرهنگ رضایی گفت:بعد از جنگ نیز بسیج در فرونشاندن قائله‌ها نقش محوری داشت و به جرات می‌توان گفت امروز بسیج یکی از مولفه‌های اصلی قدرت کشور ما است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران با اشاره به برنامه‌های امروز هفته بسیج گفت: برگزاری مسابقات کشتی آزاد کارکنان نیرو‌های مسلح در بابلسر، انجام ویزیت رایگان بیماران در همه درمانگاه‌های سپاه در استان، تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در مرکز استان، همایش بصیرتی گام دوم انقلاب در آمل، جشن بزرگ هر ایرانی یک بسیجی، و مراسم گرامیداشت شهدای بسیج در روستای تیله نو گلوگاه از مهمترین این برنامه‌های امروز خواهد بود.

انتهای پیام/س

ششمین روز از هفته بسیج با عنوان عنوان بسیج، دفاع و امنیت

برچسب ها: بسیج ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.