کمک به سلامت جامعه با تولید عرقیجات و فروش گیاهان دارویی

طلبه علوم دینی حوزه علمیه گفت: با تولید عرقیجات و فروش گیاهان دارویی توانسته ام به سلامت جامعه کمک کنم.

کمک به سلامت جامعه با تولید عرقیجات و فروش گیاهان داروییحجت الاسلام و المسلمین علی بیاد طلبه علوم دینی حوزه علمیه و ساکن دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مدرک کاردانی خود را در رشته برق قدرت اخذ کردم و تصمیم گرفتم علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و مداحی، در حرفه طب سنتی و تولید و فروش گیاهان دارویی فعالیت کنم.

او افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، مصمم شدم در زمینه تولید عرقیجات فعالیت اقتصادی و اشتغالزایی را آغاز نمایم.

حجت الاسلام بیاد ادامه داد: پس از خرید دیگ عرقیجات و وسایل ساده موفق شدم کارگاه تولیدات عرقیجات در منزل راه اندازی کردم و فعالیت خود را آغاز نمودم.

این فعال در عرصه اقتصاد و اشتغال اظهار داشت: خوشبختانه تا به امروز توانسته ایم بازار خوبی برای فروش بیش از ۷۰ نوع از محصولات تولیدی خود به دست آوریم و از سراسر خوزستان و استان‌های همجوار مشتری‌های ثابت جذب کنیم.

او هدف از تولید و فروش عرقیجات و گیاهان دارویی را سلامت افراد جامعه و نه سود آوری عنوان و بیان کرد: افرادی که قصد دارند وارد این عرصه شوند و شغلی برای خود فراهم نمایند، می‌توانند با آموزش‌های لازم و سرمایه‌ای اندک هم حافظ سلامت جامعه باشند و هم درآمدی مطلوب داشته باشند.

انتهای پیام/گ

تولید عرقیجات گیاهی

برچسب ها: تولید ، اشغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.