معاون توسعه منابع و برنامه ریزی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اپلیکیشن مطالبه‌گری مردم ایام الله دهه فجر امسال رونمایی و فعال خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین علی‌مددی در جلسه دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی استان فارس گفت: اپلیکیشن مطالبه گری عمومی برای دریافت گزارش‌های مستند مردم راه اندازی شده است.

او با اشاره به اینکه رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر معطوف بر دو اصل مطالبه گری و امر به معروف مردم به حاکمیت است، گفت: این ستاد امر به معروف حاکمیت را در دستور کار دارد و از طریق تولیدات رسانه‌ای و توزیع هدف‌مند بین مخاطبان این مهم را اجرایی خواهیم کرد.

علی‌مددی فرهنگسازی را یکی از اولویت‌های این ستاد دانست و با بیان اینکه هنوز جنبه شنیدن امر به معروف و نهی از منکر مدیران پائین است، لزوم پیگیری مطالبات مردمی از سوی شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر هر دستگاه را یادآور شد.

او شناسایی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در هر دستگاه و نهاد اجرایی به شکل تخصصی را وظیفه شورا‌ها دانست و تاکید کرد که این شورا‌ها در هر دستگاه باید گوش شنوای مردم باشند تا شاهد اتفاقاتی نظیر آنچه در هفته‌های اخیر افتاد نباشیم.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر لزوم فراگیر شدن قابلیت شنیدن صدای مردم در دستگاهی اجرایی و تبدیل شدن آن به یک جریان، گفت: مواد ۸ و ۹ قانون باید توسط ادارات در معرض دید عموم مردم قرار گیرد تا هم مسولان در مقابل مردم و هم مردم در مقابل مسئولان وظایف خود را به خوبی بدانند.

‌علی‌مددی گفت: بالا بردن سرمایه اجتماعی نظام، از اهداف مهم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار