تکواندوکار دانشگاه آزاد گفت: خوشبختانه امسال بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف پخش شدند و این موضوع به بالابردن جذابیت لیگ کمک می‌کند.

عرفان ناظمی تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: هفته ششم استراحت داشتیم و هفته هفتم با تیم یزدان بازی کردیم. از تیم یزدان شناخت چندانی نداشتم و چند بازیکن این تیم که در دوره‌های قبلی لیگ حضور داشتند را می‌شناختم. امتیازات این بازی‌ها برای ما اهمیت زیادی دارد و امیدوارم بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و این بازی را ببریم.  

ناظمی درباره اعتراض تیم‌ها نسبت به داوری و سیستم امتیاز دهی گفت: هر انسانی جایز الخطا است و این امکان وجود دارد که داوران هم اشتباه کنند، اما در بحث سیستم‌های الکترونیکی چند سالی می‌شود که مشکل داریم. هوگو‌هایی که به تازگی وارد شده هم کیفیت خوبی ندارد و استاندارد فدراسیون جهانی نیست که بخواهیم در ایران با آن‌ها تمرین و بازی کنیم.


بیشتر بخوانید: عاشورزاده: تیم کَن نگاه وسیعی به تکواندو دارد/ سیستم امتیازدهی اشکالات زیادی دارد


بازیکن تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: خوشبختانه امسال بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف پخش شدند و این موضوع به بالابردن جذابیت لیگ کمک می‌کند. فرزان عاشورزاده از این هفته در بازی‌ها شرکت می‌کند اما بقیه بازیکنان که برای حضور در فینال گرندپری آماده می‌شوند، از هفته‌های بعدی در لیگ بازی می‌کنند و برای تمامی آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم، زیرا این مسابقات آخرین فرصت برای کسب سهمیه است و امیدوارم بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.  

انتهای پیام/ 

اظهارات تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد در هفته هفتم لیگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار