سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به انتقاد رسانه‌ها از سازمان تعزیرات واکنش نشان داد.

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به انتقاد برخی از رسانه‌ها به پاسخگو نبودن رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نسبت به گرانی کالا‌ها و نظارت بر آن‌ها اظهار کرد:گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص گرانی بنزین هرشب در تمام رسانه‌ها و بخش‌های خبری برنامه دارد.

وی افزود: از هفته گذشته تاکنون مسئولین سازمان تعزیرات حکومتی از جمله سخنگو، رئیس گشت‌های استان تهران، مدیرکل شهر و شهرستان‌های تهران به صورت متعدد در برنامه‌های زنده تلویزیونی حضور داشتند و اقدامات خود را در این زمینه توضیح دادند.


بیشتر بخوانید: گرانفروشی موادغذایی عمده ترین تخلف صنوف پس از اصلاح قیمت‌ها


رایگانی گفت: جمال انصاری به صرف این که رئیس سازمان تعزیرات حکومتی است نباید پاسخگو باشد؛ زمانی که عوامل سازمان پاسخ می‌دهند این انتقاد مطرح می شود.

وی ادامه داد: گشت‌های سازمان تعزیرات هم اکنون به دو برابر رسیده است و حضور رسانه‌ها نیز دراین گشت‌ها نیز افزایش یافته است و این انتقادات در خصوص پاسخگو نبودن را رد می‌کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
من توجه کردم هرچیزی که دولت گفت گرون نمیشه دقیقا برعکس گرون میشه همیشه گرونی بنزین مساوی با گرونی همه چیز این برا همه روشنه
Japan
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
گوجه کیلویی ۲۰، ۲۲ هزارتومن
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
گفتید گران نمی شود گران شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۸
اقتصاد با کنترل درست نمی شود
آخرین اخبار