جدال آبی پوشان پایتخت و سرخ و سیاه پوشان مازندران را استقلال تهران در حالی برد که نساجی مستحق باخت نبود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دو تیم نساجی مازندران و استقلال تهران در حالی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور به میزبانی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز برابر یکدیگر قرار گرفتند که که آبی‌های پایتخت به دنبال تداوم برد‌ها و شکست ناپذیری خود و نساجی بعد از ناکامی در چند بازی بدنبال برد در خانه بودند.

نساجی در روزی که رضا مهاجری سرمربی خود را به علت بیماری روی نیمکت نداشت و حسن بادامکی به عنوان دستیار اول کنار خط حاضر شده بود نیمه نخست را به خوبی و با حملات بی شمار آغاز کرد به گونه‌ای که این تیم در دقایق ۱۳، ۲۲، ۳۴ و ۳۹ شانس برای بازکردن دروازه استقلال را داشتند، اما در دقیقه ۳۳ مهدی قائدی مهاجم ریزنقش استقلال از سمت راست کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد و علی کریمی با استفاده از اشتباه مدافعان و گلر نساجی با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه حقیقی فرستاد تا استقلال بر خلاف جریان بازی نیمه نخست را با برد به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم تیم استقلال تهران فقط ۳ دقیقه زمان می‌خواست تا به گل دوم خود برسد فرشید اسماعیلی از سمت چپ زمین با ارسال پاس به داخل محوطه جریمه مهدی قائدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با شوت پای چپ گل دوم را برای استقلال به تور دروازه نساجی چسباند.
نساجی بعد از این گل برای رهایی از ناکامی‌های اخیر به آب و آتش زد تا اینکه در دقیقه ۶۱ بازی مجتبی بیژن از پشت محوطه جریمه با ضربه سر توپ را به عباس زاده رساند و کاپیتان نساجی با حرکت آکروباتیک گل نخست نساجی را به ثمر رساند.

سوپر گل عباس زاده نساجی را برای کسب حداقل یک امتیاز از این دیدار خانگی امیدوار کرد، اما بازی با همان نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت تا استقلال با برد در این مسابقه و کسب ۲۱ امتیاز به رده سوم جدول صعود کند و بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد و نساجی با همان ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول جا ماند.

دو تیم هفته آینده بازی سختی را پیش رو خواهند داشت نساجی در تهران با پرسپولیس بازی دارد و استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ باید در اصفهان به مصاف تیم سپاهان برود.

انتهای پیام/ک

برد استقلال در وطنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.