رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از کاهش پنج درصدی قیمت برخی کالا‌ها در بازار نسبت به قبل از افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت : با افرادی که به بهانه افزایش قیمت بنزین گرانفروشی کنند، تعارف نداریم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رامین پهلوانی رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه از بعد از افزایش قیمت بنزین هیچگونه التهابی در بازار کرمانشاه نداریم، گفت : همه کالا‌ها به وفور در بازار وجود دارد و در هیچ زمینه‌ای کمبود نداریم.

او گفت : فقط مقداری برنج پاکستانی در بازار کم است که با برنامه‌ریزی که برای واردات آن انجام شده این کمبود نیز به زودی مرتفع می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه اجازه سوءاستفاده به هیچ کس به بهانه افزایش قیمت بنزین نمی‌دهیم، گفت: در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

پهلوانی از تعامل با اتحادیه‌های صنفی به منظور مدیریت بازار هم خبر داد و گفت: مقرر شده اتحادیه‌ها کاهش پنج درصدی قیمت‌ها را نسبت به قبل از افزایش قیمت بنزین اعمال کنند و این کار برای برخی کالا‌ها مانند مرغ، گوشت قرمز، وسایل ساختمانی و الکتریکی، بلور و چینی و ... انجام شده است.

او گفت: درخواست داریم برخی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای نیز همکاری بیشتری با مردم داشته باشند و تا حدودی از سود قانونی خود بکاهند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه این موج سخت نیز مقطعی است و گذر می‌کند، گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فضای بازار را ملتهب کنند و هر گرانی را به بنزین نسبت دهند.

پهلوانی از انعقاد تفاهم نامه با بسیج اصناف کرمانشاه به منظور تشدید نظارت بر بازار هم خبر داد و گفت: بزودی ۱۲۰ نفر از نیرو‌های بسیج اصناف در کنار بازرسین اتاق اصناف بر بازار نظارت خواهند کرد .

 

 

انتهای پیام/د

همه کالا‌ها به وفور در بازار وجود دارد

 

برچسب ها: اصناف ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.