رییس انجمن نمایش استان کرمانشاه از برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استان از ۱۳ تا ۱۵ آذرماه خبر داد.

برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره تئاتر استانبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا درند رییس انجمن نمایش استان کرمانشاه با اشاره به رقابت هفت گروه نمایشی در این دوره جشنواره، گفت : حدود ۱۵ گروه متقاضی رقابت در این جشنواره بودند که در نهایت با داوری صورت گرفته هفت گروه برای رقابت در این دوره جشنواره انتخاب شدند.

او : این گروه‌ها از ۱۳ تا ۱۵ آذر در محل تئاتر شهر و مجتمع شهید آوینی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

درند گفت: در آیین اختتامیه جشنواره در روز ۱۵ آذر از برگزیدگان در بخش‌های کارگردانی، بازیگری زن و مرد، نویسندگی، طراحی پوستر، طراحی گریم، طراحی نور و صدا، طراحی صحنه و طراحی لباس تقدیر می‌شود.

رییس انجمن تئاتر استان کرمانشاه برگزاری این جشنواره را موجب ایجاد فضای رقابتی بین گروه‌های نمایش استان دانست و افزود: این جشنواره پس از اجرا‌های صحنه‌ای، تنها مامن هنرمندان تئاتر کرمانشاه برای نمایش هنرشان است، چرا که هر ساله در تاریخ مشخصی برگزار می‌شود و هنرمندان این اطمیمنان را دارند که هرساله می‌توانند در این جشنواره هنرشان را به معرض نمایش بگذارند.

او با اشاره به فعالیت ۱۹ گروه ثبت شده نمایش در استان، گفت: هرگدام از این گروه‌ها، گروه‌های کوچک دیگری را نیز در دل خود دارند و این جشنواره فرصتی برای حضور و نمایش هنرِ هنرمندان این گروه‌ها است.

درند گفت: بسته به کیفیت آثار ارائه شده در این جشنواره، حداکثر دو گروه برگزیده به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

حدود ۱۵ گروه متقاضی رقابت در این جشنواره بودند

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.