سردار یزدی درباره جزئیات اغتشاشات اخیر کشور و طرح آمریکا و دست نشانده‌های آن‌ها برای ساماندهی این حوادث توضیحاتی داد.

هزینه هنگفت ایادی آمریکا برای ساماندهی اغتشاشات اخیر کشوربه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در اجتماع بزرگ گردان‌های بسیج شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که هرگاه صحبت از بسیج و بسیجی به میان می‌آید اولین چیزی که به ذهن انسان می‌رسد اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی است گفت: بسیجیان ما کسانی بودند که راه امام را شناخته بودند و برای پیمودن آن سر از پا نمی‌شناختند و امروز بسیجیان ما کسانی هستند که راه امام خامنه‌ای عزیز را می‌شناسند و در این راه قدم‌هایشان محکم و استوار است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران افزود: بسیجیان ما کسانی هستند که در مقابل تهدید آفرینی و دروغ پراکنی دشمنان تردیدی به دل راه نمی‌دهند و امروز دشمنان ما از هر کسی بیشتر به قدرت بسیجیان ما پی برده‌اند و آمریکایی‌ها و سایر دشمنان با شناخت کامل از ظرفیت و قدرت بسیج از تعرض به کشور مأیوس شده‌اند.

او با تأکید مجدد بر این نکته که حرکت بسیجیان دشمنان را افسرده و پریشان کرده است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران سال‌ها در خلیج فارس حضور دارند و در تمام این سال‌ها به دروغ می‌گویند که گزینه نظامی آن‌ها علیه ایران روی میز است، اما در واقع این است که سال‌ها دشمنان در مقابل بسیجیان جرأت پیدا نکرده‌اند که هیچ حرکت نظامی علیه کشور انجام دهند.

سردار یزدی با اشاره به ساقط شدن پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی بر روی مرز‌های هوایی کشور گفت: زمانی که پهپاد فوق مدرن آمریکا بر فراز آب‌های ما وارد شد نیرو‌های بسیجی بدون هیچ تردیدی به سمت آن شلیک و آن را ساقط کردند و باید به این نکته اشاره کنم موشک‌هایی که پهپاد فوق مدرن آمریکایی را ساقط کرد ساخته دست هم رزمان و فرزندان شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران بود.

او تصریح کرد: پس از ساقط شدن پهپاد فوق مدرن آمریکایی مسئولان نظامی دیگر کشور‌ها در دیدار با مسئولان ما اعلام کردند که اگر این پهپاد وارد مرز هوایی کشور آن‌ها می‌شد آن‌ها جرأت شلیک به سمت آن را نداشتند و این گفته مهر تأییدی بر قدرت تفکر بسیجی بود که هواپیمای دشمن را ساقط کرد و هیچ عکس العملی دشمن نتوانست از خود نشان دهد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با اشاره به سوء مدیریت‌ها در کشور گفت: اگر سوء مدیریت‌های حال حاضر کشور در هر کشور دیگری وجود داشت به طور حتم آن کشور به چند دسته تقسیم می‌شد و باید به این نکته آگاه باشیم اگر امروز ایران اسلامی کشوری یکپارچه است به دلیل قدرت و تفکر نیرو‌های مخلص بسیجی است.

او با اشاره به راهپیمایی‌های خودجوش در محکوم کردن اغتشاشات اخیر کشور از سوی مردم، گفت: شما در چند روز گذشته عملکرد مردم را در مقابل با اغتشاشات دیدید و جمع شدن مردم ما در کنار یکدیگر نشان داد که آن‌ها در مقابل دشمن و تفرقه او می‌ایستند و نقشه‌های آن‌ها را بر آب می‌کنند.

سردار یزدی با تأکید بر این نکته که افراد حاضر در اغتشاشات اخیر کشور تنها از اراذل و اوباش نبودند، گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دست نشانده‌های آن‌ها در خاورمیانه پشت پرده اغتشاشات اخیر در کشور بودند و برای این اغتشاشات پول‌های هنگفتی خرج کردند و مصداق این گفته شبی بود که در تهران برخی از نقاط شلوغ شد و فردای آن روز (شنبه ۲۵ آبان) رئیس جمهور آمریکا که پرونده استیضاح او در کنگره مطرح است در کنار مشاوران نظامی خود گوشه چشمشان را به حوادث داخل کشور دوخته بودند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران تصریح کرد: پس از اغتشاشات کشور ناو‌های حاضر آمریکا در منطقه خلیج فارس پس از مدت‌ها دوباره به سمت منطقه حرکت کردند و این نشان می‌دهد طرف ما در اغتشاشات اخیر تنها چند تن از اراذل اوباش قمه به دست نبودند.

او با تأکید بر این نکته که دشمنان ما امروز در افسردگی کامل نمی‌دانند که باید چه اقدامی در مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، گفت: باید بدانیم آنچه که دشمن را نگران و هراسان می‌کند نگاه و تفکر بسیجی است و باید بدانیم هر کودکی در کشور که به مدرسه می‌رود و به دانشگاه وارد می‌شود عشق او ادامه راه امام و شهدا است.

سردار یزدی با تأکید بر این نکته که امروز مسئولیت بزرگی بر دوش بسیجیان کشور است، گفت: بسیجیان باید پاک دست‌ترین افراد در عمل، کم هزینه‌ترین و چشم و گوش پاک‌ترین افراد باشند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با تأکید بر این نکته که بسیجیان سرباز ولایت هستند، گفت: سربازان ولایت محکم، استوار، چشم پاک و حامی، ولی در مقابل دشمنان باشند.

سردار یزدی تهران تصریح کرد: امروز در چهلمین سالگرد تأسیس بسیج با درود به روح امام خود ما بسیجیان هم عهد و هم میثاق می‌شویم تا گام‌های خود را محکم و قلب‌های خود را به امام و خشم خود را به دشمنان هدیه کنیم.

او تأکید کرد: آماده‌ایم گام دوم انقلاب را از ۴۰ سال اول پرقدرت‌تر و استوارتر رقم بزنیم و باید به این نکته تأکید کرد که امام و رهبرمان در ۴۰ سالگی بسیج در بیانیه گام دوم از ما و بسیجیان توقع بیشتری دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران با تأکید بر این نکته که باید بایستیم و مقاومت کنیم گفت: پیروزی و موفقیت جمهوری اسلامی ایران دور نیست و آرمان‌های انقلاب اسلامی دست یافتنی است و باید بدانیم امروز بسیجیان ما در ایران و در کشور‌های جهان اسلام شکل گرفته و آزموده شده‌اند و در این آزمون‌ها راه رسیدن به هدف را آموخته‌اند.

او با تأکید بر این نکته که دشمنان در سوریه زمین‌گیر شده‌اند گفت: زمین گیری دشمنان ذلت آن‌ها را نشان می‌دهد و سفر چراغ خاموش رئیس جمهور آمریکا به کشور‌های منطقه ذلتی است در مقابل سفر فرمانده نظامی ما که به کشور و منطقه سفر می‌کند کار خود را انجام می‌دهد و بعد از برگشتن او تازه دشمنان ما متوجه سفر او می‌شوند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران تأکید کرد: جنگ آمریکا با نوزاد در گهواره است، زیرا شیر خشک و دارو را تحریم می‌کند و باید بدانیم دشمنان سیلی خوردند که زنگ سیلی آن‌ها صدادار بود.

سردار یزدی تصریح کرد: در ۴۰ سالگی انقلاب بیانیه گام دوم رهبر را باید سرلوحه قدم‌های خود قرار دهیم و با بصیرت و روشنگری در آحاد مردم به دنبال خدمت به کشور باشیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار