رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیامی توئیتری ضمن انتقاد مجدد از دموکرات‌ها پرونده تبانی با روسیه و بحران اوکراین‌گیت را دروغ دانست.

ترامپ پرونده تبانی با روسیه و بحران «اوکراین گیت» را دروغ خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: کل پرونده روسیه (تبانی روسیه با ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶) یک دروغ بود. مناقشه اوکراین (اوکراین گیت درخصوص درخواست ترامپ از رئیس‌جمهور اوکراین برای انجام تحقیقات علیه جو بایدن و سوء استفاده وی از قدرت برای پیشبرد یک پرونده) نیز دروغ است و دموکرات‌ها جوک هستند. این یک فاجعه برای آنهاست. دموکرات‌هایی که کاری نمی‌کنند توجه‌ای به این موضوع ندارند.

وی در توئیت دیگری نوشت: دموکرات‌هایی که برای روز شکرگزاری به ایالت‌های خود می‌روند، توسط افرادی که آن‌ها را انتخاب کرده اند بر سر کلاهبرداری استیضاح ساختگی کاملاً مورد انتقاد قرار می‌گیرند. جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۲۰ انتخابات عالی خواهند داشت!

در پی افشای جزئیاتی درباره درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار