رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: هرگونه ورود غیر مجاز و ایجاد راه اختصاصی به آزادراه کنار گذرشمالی مشهد تخلف محسوب می‌شود و پیگیرد قضایی به دنبال دارد.

ترددی ایمن‌تر در کمربندی سبز مشهد/ هرگونه ایجاد راه اختصاصی در کمربندی سبز مشهد تخلف استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، جواد پورعلی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: آزاد راه کنار گذر شمالی مشهد معروف به کمربندی سبز مختص کاربرانی است که می‌خواهند بدون ورود به شهر و با اطمینان خاطر از آزادراه عبور کنند از این رو با توجه به سرعت زیاد وسایل نقلیه در این مسیر هرگونه ورود و خروج غیر مجاز خطر آفرین است و باعث می‌شود تصادفاتی در این نقاط رخ دهد.

او ادامه داد: هرگونه ورود غیر مجاز و ایجاد راه اختصاصی به آزادراه چه برای اراضی کشاورزی و چه برای سایر موارد تخلف محسوب می‌شود و پیگیرد قضایی به دنبال دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: در کمربندی سبز مشهد بیش از ۱۰ مورد مسیر دسترسی غیرمجاز وجود دارد که طبق برنامه زمان بندی شده دو مورد از پرخطرترین آن‌ها با کمک نیروی انتظامی، پلیس راه منطقه و حمایت مراجع قضایی مشهد مسدود شد و انسداد بقیه در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام//م. ک
 
 

وجود ۱۰ مسیر دسترسی غیرمجاز در کمربندی سبز مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.