مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان از مهرماه سال جاری تاکنون در قالب طرح ابرار بهسازی و بازسازی شد.

بهسازی ۴۰ کیلومتر راه روستایی سیستان و بلوچستان در قالب طرح ابرار ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  مرحله نخست طرح ابرار در استان در قالب ۱۶ پروژه راه روستایی توسط چهار تیم راه‌سازی و راهداری تفتان خاش، توحید زاهدان، رسالت سراوان و وحدت سیستان در حال اجراست.

او  افزود: در این راستا ۲ کیلومتر راه روستایی دهنو سیدخان، ۷ کیلومتر راه روستایی زرد- ترادگ و ۵/۱ کیلومتر راه روستایی شهرک پیمان در سیستان و بلوچستان آماده آسفالت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از اتمام عملیات خاک برداری در راه‌های روستایی دهمرده جنوبی، فخیره و عباس خان صفرایی جمعاً به طول ۵/۵ کیلومتر خبر داد و افزود: بازسازی جاده‌های روستایی استان به منظور رونق گردشگری و افزایش اشتغال و همچنین اجرای طرح‌های توسعه اقتصادی در این مناطق در اولویت است.

او  بازگشایی مسیر‌های روستایی بیداستر به طول ۷ کیلومتر، جشن- سرده به طول ۳ کیلومتر و سنگان - کوکنان - درودی به طول ۶ کیلومتر و اتمام آسفالت راه روستایی مدحوک به طول ۲ کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده طرح ابرار در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: از آنجایی که وجود راه دسترسی مناسب از شاخص‌های اصلی توسعه مناطق روستایی به شمار می‌رود، اجرای طرح ابرار، روند حمل محصولات کشاورزی و دسترسی روستائیان عزیز به امکانات مورد نیاز، را تسهیل می‌کند.

انتهای پیام/ع

آسفالت ۱۶ پروژه راه روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار