با اجرای هفت طرح راهبری شغلی، زمینه اشتغال ۲۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری فراهم می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای هفت طرح راهبری شغلی، زمینه اشتغال ۲۰۰ مددجوی این نهاد فراهم می‌شود.

او افزود: طرح راهبری شغلی با هدف معرفی نیازمندان جویای شغل به صاحبان مشاغل و کارآفرینان، آموزش و خودکفایی آن‌ها اجرا خواهد شد.

ملک پور با بیان اینکه در این طرح کارآفرینان موفق در فرآیند اجرای طرح‌های اشتغال، مددجویان را تا مرحله خودکفایی همراهی می‌کنند اضافه کرد: در طرح راهبری شغلی نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغال، تأمین لوازم مورد نیاز، ارائه تسهیلات و آموزش به متقاضیان توسط این نهاد با مشارکت راهبران شغلی انجام می‌گیرد.

او با اشاره به بررسی و تصویب هفت طرح اشتغال توسط هیئت نظارت بر راهبران شغلی کمیته امداد استان ادامه داد: با اجرای طرح پرورش مرغ تخمگذار خانگی و طیور زمینه اشتغال ۴۰ نفر، طرح پرورش بلدرچین تخمگذار زمینه اشتغال ۲۰ نفر و طرح پرواربندی بره زمینه اشتغال ۲۰ نفر فراهم می‌شود.

ملک پور با بیان اینکه با اجرای طرح پنل‌های خورشیدی زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم می‌شود گفت: طرح سرمه دوزی با اشتغال ۵۰ نفر، طرح خدمات مسافری با اشتغال ۲۰ نفر و طرح گلخانه‌های مقیاس کوچک نیز با اشتغال ۲۰ مددجوی این نهاد توسط هیئت نظارت بر راهبران شغلی استان به تصویب رسیده است.

او افزود: از تمامی فعالان حوزه اشتغال و کارآفرینان استان دعوت می‌شود تا جهت مشارکت در طرح راهبری شغلی، طرح‌های خود را به معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان جهت بررسی و ایجاد زمینه همکاری ارائه کنند.

انتهای پیام/ف

اجرای هفت طرح راهبری شغلی در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار