مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: در سایه اقتدار دفاعی کشورمان هیچ هواپیمایی توان ورود به مرز‌های جمهوری اسلامی را ندارد.

ایران اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد/ بسیج موجب ماندگاری دستاوردهای انقلاب شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار احمد کریم‌پور مشاور فرمانده سپاه قدس امشب در یادواره شهدای بسیجی این شهرستان اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران در اوج عزت، اقتدار و امنیت قرار دارد.

او با اشاره به دستاورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: در سایه اقتدار دفاعی کشورمان هیچ هواپیمایی توان ورود به مرز‌های جمهوری اسلامی را ندارد.

مشاور فرمانده سپاه قدس با اشاره به اقتدار روزافزون ایران اسلامی خاطرنشان کرد: این در حالی است که رییس جمهور آمریکا با وجود صرف هزینه ۷ هزار میلیارد دلاری به ناچار شبانه به عراق سفر می‌کند.

کریم‌پور با تاکید بر بی‌نتیجه بودن طرح و نقشه‌های آمریکا در منطقه تصریح کرد: کشور آمریکا که زمانی ۳۶ هزار نیرو در خاورمیانه داشت، اکنون در منطقه مرده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیان چند اصل اساسی در ایجاد یک پدیده از نگاه رهبر فرزانه انقلاب گفت: شناخته شده بودن استکبار و امام و وجود اجماع متدینین برای ایجاد پدیده از جمله این اصول هستند.

مشاور فرمانده سپاه قدس افزود: در صورت وجود اصول یاد شده، خداوند متعال پیروزی را رقم خواهد زد.

کریم‌پور گفت: از نگاه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی، اربعین و بسیج از مصادیق پدیده‌هایی هستند که دارای اصول و شروط یاد شده هستند.

او با اشاره به برکات نهاد مقدس بسیج برای جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج موجب ماندگاری دستاورد‌های انقلاب شده است.

مشاور فرمانده سپاه قدس سپس با تاکید بر نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و پیروزی جبهه حق بر باطل عنوان کرد: از دستاور‌های دفاع مقدس می‌توان به جایگاه شهید و ایجاد فرهنگ شهادت در جامعه اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

ایران در اوج عزت، اقتدار و امنیت قرار دارد

برچسب ها: دفاع مقدس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلومه که جرات ندارن. شما به هواپیمای خودی هم می زنید معلومه که اونها دیگه جرات نمی کنن نزدیکمون بشن.