عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: با توجه به عملکرد نامناسب دولت، هرگونه اظهار برائت اصلاح‌طلبان از دولت نامردی سیاسی است.

اعلام براعت اصلاح طلبان از دولت نامردی سیاسی است/ اصلاح طلب و اصولگرا پوست خربزه زیر پای ملت هستندسید عزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد ورود نیروهای انقلابی به مجلس در انتخابات آتی، اظهار کرد: نیروهای انقلاب را باید فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی مد نظر داشت و از این سو معتقدم اصلاح‌طلب و اصولگرا، پوست خربزه‌ای زیر پای ملت و جریان‌های انقلاب هستند.

او با بیان اینکه تقسیم‌بندی جناح‌های سیاسی به اصولگرا و اصلاح‌طلب را قبول ندارد، گفت: ما اصولگرای انقلابی و لیبرال در کشور داریم و همین نسبت را می‌توان برای اصلاح‌طلب‌ها هم قائل شد. از این سو شعار «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگر تمام است» را قبول دارم و در سخنرانی‌های خود آن را مطرح کرده‌ام.

ضرغامی ادامه داد: نیروهای انقلاب باید نیازهای مردم را به درستی تشخیص دهند، از طرف دیگر مردم هم باید نماینده‌ای را انتخاب کنند که بتواند نیازها را برآوده کند یا لااقل به شاخص‌ها نزدیک باشد. متاسفانه برخی افراد برای حل مشکلات شعار می‌دهند اما زندگی، رفتار و ظاهر این افراد نشان می‌هد که هیچ گاه نمی‌توانند به شعارها عمل کنند.


بیشتر بخوانید: عبور اصلاح طلبان از رؤسای جمهور یکی پس از دیگری/ دولت روحانی دولت ائتلافی اصلاح طلبان است/ اصلاح‌طلبان به دروغ می‌گویند ما اپوزیسون دولت هستیم  


رئیس پیشین سازمان صداوسیما گفت: سبک زندگی، نوع رفتار و برخورداری‌های برخی افراد اجازه نمی‌دهد که آنها مشکلات مردم را حل کنند، از این سو مردم باید با شناسایی نیروهای انقلابی ایده‌آل، آنها را انتخاب کنند یا حداقل افراد نزدیک به ایده‌آل را به عنوان منتخب خود قرار دهند.

او درمورد طلاق سیاسی جریان اصلاحات از دولت تصریح کرد: بنده در اوایل سال ۹۶ خطاب به اصلاح‌طلبان گفتم که همه تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روحانی قرار ندهند، زیرا روحانی جامعیت لازم را ندارد که اصلاح‌طلبان به عنوان یک جریان سیاسی شناخته شده سرنوشت و آینده خود را به روحانی گره بزنند، اما این کار را انجام دادند.

ضرغامی تاکید کرد: امروز که با عملکرد نامناسبی از دولت مواجه هستیم هرگونه اظهار برائت صریح و زیر سوال بردن دولت، به اعتقاد من نوعی نامردی سیاسی محسوب می‌شود و به همین دلیل اصلاح‌طلبان باید مردانگی داشته باشند و تا آخر از دولت حمایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیری
۱۰:۳۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
اتفاقا اگر کسی کار خلاف کرد نباید به بهانه هم حزبی بودن جلویش را نگیریم
آخرین اخبار