از صبح امروز به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اول اختلالاتی پیش آمده است که به زودی رفع می‌شود.

اختلال شماره گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اولبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند که از صبح امروز به دلیل بروز مشکل فنی در شماره گیری کد #۶۳۶۹* در اپراتور همراه اول اختلالاتی پیش آمده است که با هماهنگی‌های انجام شده این اختلال به زودی رفع می‌شود.

گفتنی است دربازه زمانی ۸ تا ۱۰ صبح امروز بیش از ۶۰ هزار کد ملی ثبت شده است وحجم زیاد ثبت کد‌های ملی دلیل این اختلال است، ثبت کد ملی در اپراتور‌های ایرانسل و رایتل هیچ گونه مشکلی ندارد.

از هموطنان تقاضا می‌شود طبق اطلاعیه‌های قبلی تنها سرپرستان خانوار کد ملی خود را در #۶۳۶۹* ثبت کنند.

شایان ذکراست، تمامی سرپرست خانوار‌ها یی که در آخرین پرداخت مشمول سبد حمایتی نشده اند و خود را واجد شرایط می‌دانند می‌توانند بعداز ظهر یکشنبه سوم آذرماه درخواست شماره ملی سرپرست خانوار خود را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
با خطی که به نام سرپرست خانوار هستش کد ملی رو میفرستیم اما میزنه شماره تلفن متعلق به این کد ملی نیست. در صورتیکه شماره تلفن متعلق ب همان کد ملیه. الان باید چیکار کنیم؟
آخرین اخبار