بختیاری مدیر عامل بیمه رازی امروز یک شنبه با حضور در محل باشگاه خبرنگاران جوان، از این خبرگزاری بازدید کرد.

مدیر عامل بیمه راضی از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کردبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید بختیاری مدیر عامل بیمه رازی در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تاثیر شرایط اقتصادی و استقبال عموم مردم از بیمه، گفت: در بسیاری از جوامع، بحث ضریب نفوذ بیمه بسیار حائز اهمیت بوده که این میزان ۲.۳ درصد در ایران است.
 
او ادامه داد: در سال‌های گذشته با وجود حوادث مختلف در کشور، علی رغم استقبال کم مردم از بیمه، همواره در خدمت رسانی و پرداخت خسارت در سیل و زلزله پیشگام بوده ایم.
 
این مقام مسئول بیان کرد: در زلزله و سیل گذشته درصد کمی از جامعه عضو بیمه‌ها بودند؛ در صورتی که با مشارکت هر چه بیشتر مردم، ما می‌توانستیم سهم قابل توجهی از پذیرش سهم در حوادث را داشته باشیم تا مردم در دریافت تسهیلات با سرعت بیشتری همراه شوند.
 
مدیر عامل بیمه رازی از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد
 
او همچنین در پایان در پاسخ به این سوال که آیا خبرنگاران مشمول بیمه‌های خاصی می‌شوند؟ بیان کرد: خبرنگاران نیز مانند سایر مشاغل در حوزه بیمه از خدمات مختلف از جمله بیمه‌های تکمیلی و عمر می‌توانند استفاده کنند که در بیمه‌های تکمیلی هر چقدر حق بیمه بیشتری پرداخت کنند از خدمات بیشتری برخوردار می شوند.
 
مدیر عامل بیمه رازی از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار