بررسی ابعاد اقتصادی مطالعات آمایش سرزمینی استان مهمترین دستور دومین جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری استان بود.

تاکید براستفاده از سند آمایش سرزمین در تصمیمات استانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،استاندار زنجان در این جلسه با تاکید بر اهمیت سند آمایش سرزمینی استان گفت: اهمیت این سند بیشتر به جهت آن است که نقشه راه و برنامه ریزی‌ها و تصمیمات سنوات آینده استان براساس آن خواهد بود.

حقیقی با انتقاد از عدم مشارکت وارائه نظرات اعضای جلسات در کارگروه‌ها از مدیران واعضای این کارگروه خواست در همه جلسات مهم ومحوری با ارائه نظرات ودیدگاههایشان مشارکت فعال داشته باشند.

او با بیان اینکه این سند ظرف ۱۲ سال تدوین شده است بر استفاده ازدیدگاه‌های نخبگان وصاحبنظران دانشگاهی تاکید کرد.

برنامه‌های اجرایی آمایش استان، نقش استان در تقسیم کار ملی و منطقه‌ای و تخصص‌ها و اولویت‌های توسعه استان از مهمترین محور‌های یکپارچه سازی پیش نویس امایش استان است.

در این جلسه علاوه بر ارائه نظرات اعضای کارگروه در خصوص سند آمایش استان وظرفیت‌ها دو نفر اعضای هیات علمی دانشگاه وهمچنین ۲ سازمان مردم نهاد نیز به عضویت این کارگروه درامدند.

طهماسبی دبیر کارگروه و رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان هم ارائه برنامه‌ها ورویکرد‌های عملیاتی تجارت‌های الکترونیک استان را دستور جلسه آینده این کارگروه اعلام کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

دومین جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال و سرمایه گذاری استان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.