مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت:مورد خاصی از افزایش قیمت‌ها و گران فروشی در سطح استان نداشتیم.

طرح ویژه نظارت بر کالا و خدمات تعزیرات حکومتی با جدیت اجرا می شود/مورد خاصی از افزایش قیمت‌ها و گران فروشی در سطح استان نداشتیممدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو باگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:طرح ویژه نظارت بر کالا و خدمات برای کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها  تا زمانیکه مورد نیاز باشد اجرا می‌شود.

ممیزی  با اشاره به همکاری و همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی و ذیربط استان در این طرح افزود:۳ اکیپ تعزیرات حکومتی روزانه قیمت‌ها را در بازار رصد می‌کنند و تاکنون نیز مورد خاصی از افزایش قیمت‌ها و گران فروشی را در سطح استان نداشتیم.

او با بیان اینکه روز‌های تعطیل نیز شیفت‌های ویژه بازرسی فعالیت دارند افزود: در تمام شهرستان‌های استان بازرسان به طور مستمر تمامی قیمت‌ها را به دقت رصد می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی اظهار داشت:شعب تعزیرات حکومتی آمادگی دارد به تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی یا امتناع از عرضه کالا در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی کند و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

گفتنی است؛ هرگونه افزایش قیمت با مجوز وبدون مجوز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، تقلب و همچنین افزایش قیمت‌ها را به سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی این سازمان گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

مورد خاصی از افزایش قیمت‌ها و گران فروشی در سطح استان نداشتیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
سلام ، تو اخبار همش میشنویم به هیچ عنوان افزایش قیمت نباید داشته باشیم پس چی شد ، کرایه ماشین های سواری برون شهری چرا افزایش پیدا کرده ، از ۲۶ آبان درست فردای افزایش قیمت بنزین ، اونم این مقدار ؟ دیگه به شهر رفت و آمد هم نمیشه کرد ، چطور میتونیم این قضیه رو به گوش مسولین برسونیم ؟