تیم فوتبال پارس جنوبی در آستانه دربی بوشهر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

ادامه روز‌های زرد در پارس جنوبی/ بدهی جمی‌ها به شرکت‌های هواپیماییبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پارس جنوبی جم از آغاز لیگ نوزدهم با مشکلات مالی زیادی مواجه و حتی در اوایل آبان ماه کار به انصراف این تیم از ادامه رقابت‌های لیگ منجر شد اما به هر ترتیبی بود فراز کمالوند، سرمربی این تیم، بازیکنانش را برای برگزاری ادامه بازی‌های لیگ آماده کرد.

پارسی‌ها در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر در بوشهر میهمان شاهین شهرداری هستند و دربی این استان را برگزار می‌کنند، اما تاکنون موضوع بلیت هواپیما و رزو هتل برای کاروان این تیم در بوشهر صورت نگرفته تا این موضوع، نگرانی جدیدی برای هواداران این تیم باشد.


بیشتر بخوانید: تساوی پارس جنوبی و خوشه طلایی در دیدار دوستانه


تیم فوتبال پارس جنوبی در حال حاضر بدهی‌های زیادی را به شرکت‌های هواپیمایی و برخی هتل‌ها دارد و از طرفی، یکی از مشکلات این ماه‌های زردپوشان جمی، نداشتن مدیرعامل در این تیم است. پارس جنوبی همچنان بعد از رفتن بهرام رضاییان، مدیرعامل سابق این باشگاه، هنوز هیئت مدیره‌ای ندارد که آن‌ها بتوانند مدیرعامل جدید را معرفی کنند.

پارس جنوبی یکی از ۳ تیم نفتی لیگ برتر است که به دلایل قانونی، نمی‌تواند هیچ کمکی را از منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی دریافت کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار