جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت:طرح زمستانه پلیس از ۲۵ آذر ماه همزمان با سراسر کشور در محور‌های مواصلاتی استان زنجان اجرا می‌شود.

طرح زمستانی پلیس از ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شودجانشین رییس پلیس راه زنجان در گفتگو باگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: طرح زمستانی پلیس و دیگر دستگاه‌ها از ۲۵ آذرماه در جاده‌های استان زنجان به ویژه جاده‌ها و گردنه‌های برفی آغاز  می‌شود.

سرهنگ عظیمی با تاکید بر اینکه پرسنل پلیس راه با تمام توان و امکانات آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: در طول اجرای طرح زمستانی بیش از ۷۰ تیم گشتی پلیس راه  به محور‌های مواصلاتی استان اعزام می‌شوند.
 
او گفت: همچنین در طول اجرای این طرح تیم‌های گشت پلیس به صورت محسوس و ثابت و روزانه در گردنه‌های  زنجان -طارم، زنجان - دندی و گردنه پاپایی در طرح زمستانی امسال فعالیت می‌کنند.

جانشین رییس پلیس راه زنجان از رانندگان خواست در طول فصل سرما تجهیزات زمستانی همچون زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و تجهیزات گرمایشی خودرو  خود را کنترل کنند.

سرهنگ عظیمی ادامه داد: با توجه به احتمال بارش برف  طی این هفته در محور‌های مواصلاتی استان  پلیس راه  از تردد خودرو‌های بدون زنجیر چرخ در جاده‌های برفگیر استان جلوگیری می‌کند.

او همچنین با اشاره بر ضرورت آگاهی‌بخشی به عموم مردم جهت همراه داشتن  تجهیزات ایمنی سفر‌های زمستانی بیان کرد: لوازمی، چون زنجیر چرخ و سوخت کافی از عوامل مهم در سفر‌های زمستانی محسوب می‌شود.

جانشین رییس پلیس راه زنجان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ فقره تصادف  با ۳ مصدوم در جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

سرهنگ عظیمی گفت: در حال حاضر تردد در همه محور‌های استان عادی و روان است.
 
انتهای پیام/ن
 

طرح زمستانی پلیس در جاده های استان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.