رئیس اداره پست شهرستان نظرآباد از جابجایی حدود ۲۴۲ هزار مرسوله پستی در شهرستان نظرآباد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جابجایی ۲۴۲ هزار مرسوله پستی در شهرستان نظرآباداکبر صدوقی رییس اداره پست شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: اگرچه امروزه نامه نگاری منسوخ شده است، اما پست به واسطه شبکه عظیم داخلی و جهانی و همچنین نیروی انسانی متخصص و ماهر ظرفیت خدمت رسانی خود را حفظ نموده و با تغییر رویکرد از پست نامه به سوی تبادل فیزیکی بسته، خرید اینترنتی و سایر مرسولات عملاً در سراسر دنیا برای تحقق این شعار که به جز برای کار (شغل) و تفریح از خانه خارج نشوید تلاش می‌کند.

او افزود: خدمات پستی در شهرستان نظرآباد که شامل شهر نظرآباد، شهر تنکمان و روستا‌های تابعه به وسیله باجه‌های پستی، دفاتر طرف قراداد پیشخوان دولت و نامه رسانان شهری و روستائی به مردم عرضه می‌گردد.

رئیس اداره پست شهرستان نظرآباد در ادامه در بیان آمار مرتبط با میزان جابجایی مرسولات در این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۱۲۰ هزار مرسوله شامل پاکت و بسته از سوی مردم شهرستان نظرآباد صادر و همچنین تعداد ۱۲۲ هزار مرسوله شامل پاکت و بسته نیز از دیگر شهر‌های کشور و جهان به نظرآباد وارد و توسط نامه رسانان به دست مردم عزیزمان رسیده است.

صدوقی افزود: با این حساب در مجموع حدودا ۲۴۲ هزار مرسوله در شهرستان نظرآباد طی سال جاری جابه جا شده است.

او گفت: در جهت افزایش خدمات پستی در نظرآباد نیز با ۲۲ اداره دولتی و شرکت خصوصی قرارداد پستی منعقد شده است که این مهم موجب شده تسهیل در امر جابجایی مرسولات در این شهرستان عملیاتی گردد.

رئیس اداره پست شهرستان نظرآباد با اشاره بر این که برای سنجش رضایت مندی مردم از نحوه خدمات رسانی کارکنان این اداره از شیوه ارتباط مستقیم با ارباب رجوع استفاده می‌شود افزود: باتوجه بر اینکه تکریم ارباب رجوع جز اولویت‌های اصلی کار ما می‌باشد در جهت سنجش و ارزیابی نحوه خدمات رسانی همکارانمان به مردم از شیوه ارتباط مستقیم که تسریع در امور و پیگیری‌ها را در پی دارد بهره می‌جوییم.

صدوقی گفت: آمار روزانه ارتباط مستقیم و بی واسطه با مردم در اداره پست نظرآباد حدودا ۱۷۰۰ مورد است.

او در خصوص مهم‌ترین مشکل پستی موجود در نظرآباد افزود: مهمترین مشکل موجود در شهر نظرآباد از نظر پست، عدم ساماندهی درست و کامل پلاک اماکن، تابلو معابر و حتی نام گذاری بسیاری از کوچه و خیابان‌ها می‌باشد که این مشکل خدمت رسانی توسط پست را با مشکل مواجه کرده است.

او گفت: البته با همکاری صمیمانه دهیاران محترم در ۳۴ روستای بخش مرکزی و تنکمان و نیز با تلاش شهرداری تنکمان پلاک و تابلو معابر در مناطق نامبرده نصب شده و از نظم خوبی برخوردار است.

انتهای پیام/د.خ

مشکل پلاک های تنکمان حل شده است

برچسب ها: پست ، مرسولات پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۴۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
این پست بانک نظرآبادافتضاحه...بدی مرسولتوماشین راه بیاره خیلی خوبتره...یه چیزی بفرستی اداره پست نظرآبادپیک موتوری ندارن خودت بایدبری دنبال بستت....اونم تو این کرونا