موسوی گفت: به اهداف از پیش تعیین شده در برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازی دست پیدا کردیم.

ارتقاء سطح کیفی مجسمه سازی با برگزاری سمپوزیوم مجسمه سازیمجتبی موسوی معاون فرهنگی و هنر‌های شهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سمپوزیوم مجسمه سازی و جزئیات بازدید پیروز حناچی شهردار تهران از روند برگزاری این سمپوزیوم گفت: سمپوزیوم مجسمه سازی روز‌ پایانی خود را سپری می‌کند و هنرمندان در حال تکمیل مراحل پایانی مجسمه ها هستند.

معاون فرهنگی و هنر‌های شهری با تاکید بر این نکته که در بخش مجسمه سازی حرفه‌ای به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کردیم، افزود: این دوره سمپوزیوم دستاورد‌های مطلوبی داشت و با توجه به تکمیل شدن مجسمه ها در روز های پایانی تعداد بازدیدکنندگان از این سمپوزیم افزایش یافت.


بیشتر بخوانید: ۶۰ مجسمه در میدان مشاهیر بوستان نوروز نصب می‌شود 


موسوی با اشاره به بازدید شهردار تهران از سمپوزیوم مجسمه سازی ادامه داد: شهردار تهران با هیئت همراه از سمپوزیوم مجسمه سازی بازدید و از نزدیک در جریان روند شکل گیری مجسمه‌ها قرار گرفت و در مجموع از روند سمپوزیوم ابراز رضایت کرد.

او ادامه داد: آقای حناچی تاکید کرد روند کار باید به همین شکل و قدرت ادامه پیدا کند.

او با اشاره به برگزاری اختتامیه سمپوزیوم مجسمه سازی بین کرد: روز یکشنبه ساعت ۵ عصر اختتامیه سمپوزیوم مجسمه سازی برگزار می‌شود و می توان گفت برگزاری این دوره سطح مجسمه سازی را بسیار ارتقاء بخشید.

انتهای پیام/

ابراز رضایت شهردار تهران از سمپوزیم مجسمه سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار