آشناگر گفت: مردم اساس اصلی قدرت در نظام اسلامی ایران هستند و دشمنان،به دنبال جداکردن مردم از نظام بودند که ناکام ماندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جریان راهپیمایی مردم شهر سمنان در محکومیت اغتشاش و آشوب بدخواهان نظام اسلامی گفت: سال هاست، به قصد به زانو درآوردن ملت، دشمنان عملیات روانی علیه مردم و نظام اجرا کردند و تحمیل سال‌ها جنگ و تحریم ظالمانه علیه مردم از جمله اقدام‌های سخیف دشمنان است.

او افزود: اعتراض‌ها حق طبیعی مردم نسبت به مشکلات اقتصادی است، اما دشمنان با موج سواری و سوء استفاده از اعتراض‌ها و عوامل آن‌ها با تخریب اموال عمومی به ایجاد جو ناامنی در جامعه پرداختند.

آشناگر ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی علیه فتنه‌گران، اغتشاش‌گران و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران نشاندهنده هوشیاری مردم است که خشم دشمنان را برمی‌انگیزاند.

استاندار سمنان یادآور شد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند و به دشمنان نظام گوشزد کردند تا آخرین نفس پای نظام ایستاده‌اند.

او تصریح کرد: فضای امن یک نعمت است و امنیت ایران در منطقه زبانزد است، دشمن با هر حیله و توطئه‌ای به دنبال برهم زدن امنیت کشور است که رهنمود‌های فرزانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام می‌کند.

استاندار سمنان بیان کرد: دشمنان معاهدات بین‌المللی را یک جانبه به قصد فشار به مردم بر هم زدند که این اقدام، سند دشمنی و سوء نیت آن‌ها است.

آشناگر گفت: دشمن در سوریه، لبنان، یمن و عراق سیلی خورده و عقب نشینی کرده و اکنون با اعمال فشار بر مردم و دولت به دنبال انتقام جویی به خاطر ناکامی خود است، اما ملت با حضور پرشور خود اعلام کردند در مقابل دشمنان کوتاه نمی‌آیند.

انتهای پیام/ح

دشمنان معاهدات بین‌المللی را یک جانبه به قصد فشار به مردم بر هم زدند

برچسب ها: استانداری ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.