سرهنگ کبیری گفت: تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان سمنان، با کاهش شدت بارش باران و برف، روان و کم‌حجم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: روز‌های گذشته انسداد جاده‌های سمنان به دلیل بارش برف و کولاک باعث مشکلاتی برای شهروندان و خودرو‌های عبوری شده بود که با حضور کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نیرو‌های امداد و نجات، خدمات‌رسانی به رانندگان در راه‌مانده به خوبی انجام شد.

او افزود: با کاهش شدت بارش‌ها از ساعت‌های گذشته، تردد از محور‌های استان سمنان عادی برقرار است و رانندگان وسایل نقلیه با توجه به توصیه‌های ایمنی در محور‌های استان تردد کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در مناطق کوهستانی، رانندگان هنگام تردد در این راه‌های ارتباطی لباس گرم، سوخت کامل، مواد غذایی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.

کبیری ادامه داد: بی‌توجهی رانندگان به جلو و واژگونی خودرو از عوامل مهم در سوانح رانندگی در جاده‌های سمنان است و هموطنان در هنگام تردد به نکات فنی و هشدار‌های راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار هزار کیلومتر راه روستایی دارد.

انتهای پیام/ح

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه دارد

برچسب ها: حمل و نقل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.