امام جمعه کرمانشاه گفت : در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت‌های جوان تاکید فراوانی دارند و همواره خواهان حضور پرشور جوانان درعرصه‌های مختلف کشور هستند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جمعی از کارآفرینان برتر و اعضا بسیج سازندگی استان در دیدار با آیت الله علما موانع و راهکار‌های رونق کار و تولید در استان را مطرح کردند.

کار آفرینان بسیجی قوانین دست و پا گیر اداری، خام فروشی و فرآوری و بسته بندی محصولات و همچنین وثیقه‌های سنگین و نرخ بالای کارمزد وام را مشکلاتی برشمردند که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

جوانان کارآفرین هم در این نشست در حوزه دامداری خواستار تامین سرمایه در گردش و صدور سند برای طرحهایشان بودند تا از طریق آن بتوانند وام مورد نیاز را از بانک‌ها بگیرند.

آیت الله علما نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه پس از شنیدن درد دل‌های کار آفرینان جوان گفت: یکی از تاکید‌های همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه به داخل و توانمندی‌های موجود در کشور است.

او افزود: رشد فناوری‌های هسته‌ای نشانی از رشد و توسعه کشور و نوید بخش پیشرفت در بخش‌های دیگر است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حوادث چند روز گذشته، افزود: در قضایای چند روز گذشته، بسیجیان با مدیریت خوب اعتشاشات، آمریکا و استکبار جهانی را مأیوس کردند.

قبادی بصیر، رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در کرمانشاه هم در دیدار امروز کار آفرینان بسیجی با آیت الله علما گفت: در چند سال اخیر بیش از ۵ هزار جوان کار آفرین با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی، کسب و کارشان را آغاز کرده اند.

او افزود: کار آفرینان بسیجی استان در بخش‌های دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و فنی و حرفه‌ای از کار آفرینان موفق مشاوره می‌گیرند و تسهیلات کار آفرینی دریافت می‌کنند.

فروش محصولات تولیدی یکی از مشکلات کارآفرینان بسیجی است که قبادی بصیر دراین خصوص گفت: نمایشگاه‌های دیگر دستگاه‌ها با کمترین هزینه به ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی در اختیار این کار آفرینان قرار می‌گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه راهکار‌های رونق کار و تولید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.