معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: سامانه ۱۲۴ در سراسر استان از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات‌های مردم است.

پاسخگویی سامانه ۱۲۴ برای نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها تا ساعت ۲۳به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، پیروی منش ،معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: سامانه ۱۲۴ در سراسر استان از ساعت ۷ صبح تا ۲۳ آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات‌های مردم است.

او افزود: پس از ساعت ۲۳ گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی با پیامگیر دریافت می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: برای رصد بازار گشت‌های مشترک با هماهنگی مراجع تعزیراتی و نظارتی استان به صورت مستمر ادامه دارد.

پیروی منش افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۱۲۴ و سایت سیاق به نشانی sayagh.asnafhormozgan.ir برای اطلاع شهروندان از آخرین قیمت‌های اقلام اساسی راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ب

افزایش ساعت کاری سامانه ۱۲۴

برچسب ها: اقتصادی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن احتشامی
۱۵:۱۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
جواب نمیدین نظارت هم ضعیفه