نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم ولایت‌مدار با شرکت در راهپیمایی پایداری خود را برای حفاظت از دستاورد های انقلاب به نمایش گذاشتند و نشان دادند که در مقابل همه آشوب‌ها و اغتشاشات با بصیرت می‌ایستند.

بوشهری ها پایداری خود را برای حفاظت از دستاورد های انقلاب به نمایش گذاشتند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در حاشیه راهپیمایی محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه روزهای گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: مردم ولایت‌مدار با حضور حماسی در این راهپیمایی به آمریکا و صهیونیست‌ها و مزدوران آنان در منطقه پیام دادند که برای دفاع از انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌های آن آماده هستند.

او با محکوم کردن اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران و قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی، افزود: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: مردم با این راهپیمایی پیام ولایت‌مداری، بصیرت و مقابله با تمامی جریان‌های آشوب طلب و ضد امنیت را به همه جهان نشان دادند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه حل مشکلات داخلی کشور از راه های قانونی باید دنبال شود، گفت: پیام دیگر این راهپیمایی این است که اگر مشکلی در کشور مانند گرانی و تورم رخ دهد این مساله یک موضوع داخلی است که باید از راه های قانونی دنبال شود .

او عنوان کرد: مردم مطالبات خود را از طریق راه های قانونی دنبال می کنند و آشوب و اغتشاش کار استکبار است.

انتهای پیام/ک

مردم بوشهر در مقابل آشوب‌ها با بصیرت عمل می‌کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.