پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک مربی حرفه‌ای بعد از ۱۱ هفته باید ترکیب اصلی خود را بشناسد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست این تیم برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تیم پرسپولیس در نیمه اول به غیر از چند موقعیت گلزنی حرفی برای گفتن نداشت و بازی کسل کننده‌ای شاهد بودیم، اما این تیم در نیمه دوم بعد از دریافت گل بهتر بازی کرد و رو به بازی هجومی آورد و پرسپولیس واقعی را در ۱۵ دقیقه پایانی مشاهده کردیم. چینش نامناسب بازیکنان نقطه تاریک این بازی بود.  

او ادامه داد: کالدرون باید در بازی‌های خانگی ترکیب تیمش را هجومی بچیند. نبود شجاع خلیل زاده در خط دفاع به پرسپولیس ضربه زد و ۲، ۳ موقعیت گلزنی تیم نفت مسجد سلیمان از قلب دفاع به دست آمد. علاوه بر این ناهماهنگی بین سید جلال حسینی و کنعانی زادگان را شاهد بودیم و کالدرون در چینش بازیکنان سردرگم عمل می‌کند.  

کالدرون هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته است 

فنونی زاده درباره علت ۴ باخت پرسپولیس در ۱۱ بازی بیان کرد: پرسپولیس در سال‌های گذشته طول یک فصل ۲ باخت متحمل می‌شد،   اما امسال در ۱۱ بازی، ۴ شکست داشته است. به هر حال کالدرون ترکیب اصلی تیمش را نشناخته است و نادری و انصاری بازیکنان خوبی هستند، اما باید یکی از آن‌ها بازی کند تا از فرم ایده آل خارج نشود. به نظرم یک مربی حرفه‌ای بعد از ۱۱ هفته باید ترکیب اصلی خود را بشناسد، اما شاهد هستیم کالدرون هنوز شناخت خوبی از بازیکنان پرسپولیس به دست نیاورده است. شجاع خلیل زاده به همراه سید جلال حسینی زوج خوبی در خط دفاع هستند، اما کالدرون از آن‌ها به طور همزمان استفاده نمی‌کند. به نظرم  بهتر است کنعانی زادگان  در دفاع راست بازی کند و خلیل زاده و حسینی در کنار هم بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: به هر حال بازیکنانی که حقشان است بازی نمی‌کنند  و ۵۰ درصد نفراتی که در زمان برانکو باعث موفقیت پرسپولیس شدند کالدرون از آن‌ها استفاده نمی‌کند.  

انصاری فرد باید چاره ای درباره عملکرد ضعیف کالدرون بیاندیشد 

فنونی زاده درباره عملکرد کالدرون در پرسپولیس گفت: نتایج تیم پرسپولیس حاکی از این است که عملکرد کالدرون خوب نبوده و انصاری فرد باید چاره‌ای برای این موضوع پیدا کند.  

او  درباره بازی جام حذفی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان بیان کرد: به نظرم پرسپولیس در چیدن نفرات و سیستمش باید تجدید نظر کند تا در بازی‌های آینده به موفقیت دست یابد.


 بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - نفت‌مسجدسلیمان یک/ باخت شاگردان کالدرون راه صعود را برای استقلال هموار کرد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار