فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت:در شهرستان طبس بیش از ۵۰۰ حلقه صالحین تشکیل شده است، 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس به مناسبت هفته بسیج  گفت: حلقه صالحین  فعالیتی است که بسیج در زمینه مسائل فرهنگی، تربیتی و بصیرتی و گسترش این تفکر خصوصا در نوجوانان و جوانان برداشته است.  

او افزود: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد در راه حفاظت از دستاورد‌های نظام نقش آفرین باشد بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‌تواند امید حفظ نظام را از آن‌ها داشت.

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش، با اشاره هر زمانی که تفکر بسیجی بر مسئولین ما حکم فرما بوده ما به پیش رفتیم و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کردیم، تصریح کرد: ولی زمانی که از این تفکر عقب نشینی کردیم ضربه خورده ایم پس به همین خاطر باید ما این تفکر را تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس، ادامه داد: بسیج در صحنه‌های گوناگون از جمله دفاع مقدس، فتنه‌های گوناگون، فرهنگی، سازندگی و اقتصادی نقش آفرین بوده است و در واقع هر کجا که احساس نیاز شده است حتی خارج از مرز‌های ایران اسلامی، این بسیج بوده است که با حضور پرشور خدمت گذار بوده است.

او اظهار کرد: امروزه هم که دشمنان با تحریم‌های مختلف به دنبال سرنگونی ماست، در مقابل بسیج توانسه است که در زمینه اقتصاد نقش آفرینی کند و حدود ۲۳۰ هزار شغل را در کشور ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس  تصریح کرد: تشکیل گردان‌های رزمی در زمینه امنیتی خود باعث عقب نشینی دشمن در مسائل امنیتی شده است، گشت‌های محله محور خواب را از چشم منافقان و فتنه گران ربوده است.

انتهای پیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.