اولین یادواره شهدای بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با حضور مسئولان استان در تالار همایش‌های صدا سیما برکزار شد .

اولین یادواره شهدای بسیح رسانه سیستان و بلوچستان برگزار شدمحمود دولت کردستانی مدیر کل صداو سیما مرکز استان در این مراسم در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: شهید محسن خزایی، ذوالفقاری، صارمی و رهبر از جمله شهدای ویژه عرصه رسانه هستند که با عملکرد خود وقایع تاریخی و مهم دنیای اسلام را به ثبت رساندند.

اوافزود: در عصر حاضر که جهان اسلام گرفتار توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان است خبرنگاران وظیفه دارند با قلم خود به مقابله با دشمنان بپردازند.

او با اشاره به اهمیت تفکر بسیج تصریح کرد: بسیجی بودن باید در تفکر و اندیشه فرد هویدا شود تا اهداف متعالی انقلاب محقق شود.

دبیر ستاد هقته بسیج استان گفت:شهدای رسانه یک الگو برای جامعه خبر هستند  و اصحاب رسانه نیز می توانند در ترویج اندیشه های دینی و انقلابی موثر باشند.

عوضعلی فقیری افزود : رسالت اصحاب رسانه ولایتمداری، وطن پرستی ، مردم داری و توجه به خواسته های مردم است و به عنوان یک واسطه بین مردم و مسئولان نقش آفرینی می کنند .

او با اشاره به اهمیت روحیه فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا عقب ماندگی ها جبران و در جهت تحقق گام دوم انقلاب سریعتر گام برداریم.

مسیول روابط عمومی سپاه سلمان نیز گفت: امروز جامعه اسلامی نیاز به رسانه دارد و اصحاب رسانه سربازان ولایت و انقلابی هستند‌که در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

او افزود: رسانه با عملکرد خود اقدامات و زحمات چهل ساله ارزشمند و بی نظیر نظام را به گوش مردم می‌رساند.

او با اشاره به اینکه تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله یمی از وظایف هبرنگاران است تصریح کرد: اصحاب رسانه برای دفاع از انقلاب و رهبری (مدظله) باید قلم فرسایی، مطالبه گری کنند وروشنگری را سر لوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/گ

اولین یادواره شهدای بسیح رسانه در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار