کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عملکرد مدیران سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزاش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بعد از یک وقفه چند روزه بچه‌های تیم ملی به ما اضافه شدند. بازی خوبی را مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کردیم. تیم حریف کاملا دفاعی بازی و روی ضد حملات موقعیت‌هایی را ایجاد می‌کرد و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی هم به گل رسید.

انتقاد شدید سید جلال حسینی از مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس

باید بیشتر از این‌ها کار کنیم

حسینی درباره بدشانسی‌های که تیمش در این بازی داشته است، بیان کرد: موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و وقتی وقفه‌هایی در بین بازی‌ها ایجاد می‌شود و بازیکنان زیادی از تیم به تمرینات تیم ملی می‌روند، چنین بی‌هماهنگی‌هایی به وجود می‌آید. باید بیشتر از این‌ها کار کنیم.

زمین تمرین بدی داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه تیمش امسال به خوبی سال‌های گذشته بازی نمی‌کند، گفت: تعطیلی زیادی بین بازی‌های مان به وجود آمده و بازیکنان ملی‌پوش زیادی نیز در تیم‌مان حضور دارند. شرایط زمین تمرین‌ بد است. برای انجام یک بازی نیز، در یک روز، می‌گویند بازی کنسل است و همان روز می‌گویند بازی برگزار می‌شود. این‌ها برای پرسپولیس  نیست و کسی هم نمی‌تواند جلو این مسائل را بگیرد. این‌ها به ضرر ما است، اما مجبوریم بپذیریم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - نفت‌مسجدسلیمان یک/ باخت شاگردان کالدرون راه صعود را برای استقلال هموار کرد


سید جلال حسینی درمورد تشویق برانکو در پایان بازی و شعار علیه کالدرون خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا بهتر بازی کنیم. کالدرون نیز خیلی تلاش می‌کند و تجربه زیادی هم دارد. باز هم می‌گویم که ما باید بیشتر تلاش کنیم.

انتقاد شدید سید جلال حسینی از مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس

مشکلات پرسپولیس را همان افرادی ایجاد کردند که امروز در باشگاه حضور ندارند

او درباره خبر‌هایی که مبنی بر اعتصاب در تمرینات از سوی بازیکنان پرسپولیس شنیده می‌شود، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.  ما از سال گذشته طلب‌های زیادی داریم، اما صحبتی از آن‌ها نکردیم. انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه تلاش خود را می‌کند، اما چنین مشکلاتی را برخی دوستان به وجود آوردند و خیلی هم راحت از تیم رفتند. هیچکسی هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. مشکلاتی که پرسپولیس دارد، خیلی بیشتر از چیزی است که همه می‌دانند. مشکلات زیاد است، اما صحبتی نمی‌کنیم. همه چیز علیه ما است و داوری بازی هم امروز خیلی بد بود. حریف دفاعی بازی می‌کرد و داور نیز روی اعصاب بازیکنان ما بود.

خیلی‌ها دوست ندارند که ما نتیجه بگیریم

حسینی درباره شرایط پرسپولیس ادامه داد: بعد از ۳ سال و ۶-۷ جامی که در این  سال‌ها کسب کردیم، خیلی‌ها دوست ندارند که ما نتیجه بگیریم، اما بچه‌ها تلاش خودشان را می‌کنند و این مشکلات در همه تیم‌ها بزرگ دنیا نیز وجود دارد. افت، قسمتی از فوتبال است و همه چیز‌هایی که گفتم بخشی از مشکلات تیم ماست. مشکلات داوری وجود دارد، بازیکنان ما را به راحتی محروم می‌کنند.   مشکلات مالی هم که دیگران برای پرسپولیس به وجود آوردند، بخشی از این مشکلات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد اوروجی
۱۵:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
وقتی هدایتی محاکمه شد پرسپولیس یتیم شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
دقیقا داوری انطور که سالهای پیش بازی رو براتون در میورد دیگه انجام نداد ادم اینقد نمک نشناس خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
راست میگه داور بازی استقلال و پارس هم منصفانه بود کلا این سطح درکتونه که میگید پرسپولیس با تبانی قهرمان شده فقط من موندم استقلال چطور تمام قهرمانی هاش توی یک دولت خاص بوده و امسالم که اصلا نگووووو
Iran (Islamic Republic of)
م ه
۰۱:۱۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
ش ه عزیز چرا ببخودی طرفداری الکی میکنی.اصلا بازی خوبی انجام ندادن.حیف برانکو که رفت.کالدرون آبروی تیم رو برده.اصلادر حد تیم نیست.احتمال داره با این بازیهای ضعیف تیم سقوط کنه به دسته یک.از استقلال یاد بگیریم که مربی عالی وسطح بالا آورد.بازیهای استقلال چشم نوازه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
مشکلات درون خانوادگی پرسپولیسیا ربطی به آبیا نداره:))))
Iran (Islamic Republic of)
ش
۲۲:۱۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
نه جناب کاپیتان اصلا خوب بازی نکردید ضمن آنکه هردوتیم در حد لیگ نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
شما حرف اضافه نزن استقلالی محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
بهانه نیارسیدجلال جون!پیرشدی دیگه برو استررررراااااااحت کن...
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۲۲:۱۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
شما نیز استراحت کن چون عملکرد این بازیکن عالی بود اما دروازه بان آنها مردود است
آخرین اخبار