سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در سایت سازمان لیگ خبری درباره محرومیت احمدزاده وجود نداشت و خوش‌شانس بودیم که متوجه این موضوع شدیم.

پیروانی: خوش شانس بودیم که متوجه محرومیت احمدزاده شدیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران، درباره محرومیت گابریل کالدرون، سرمربی این تیم اظهار داشت:  خیلی از دیگر مربیان، در کنفرانس‌های خبری، حرف‌هایی زدند که باید محروم می‌شدند اما محروم نشدند. امیدوارم  امروز برنده بازی باشیم تا هم هواداران و هم کالدرونی که در کنار ما نیست، خوشحال شوند.

پیروانی در مورد محرومیت فرشاد احمدزاده بیان کرد:  شانس آوردیم که متوجه محرومیت او شدیم. در سایت سازمان لیگ، هیچ خبر و صحبتی در خصوص محرومیت او نبود و حتی نام احمدزاده در بین محرومان هفته یازدهم وجود نداشت. در جلسه پیش از بازی که دیروز برگزار شد، این موضوع را یادآوری کردم و اگر این کار را انجام نمی‌دادیم، بعد‌ها، برخی گله می‌کردند که چرا ما حواسمان نبوده است.


بیشتر بخوانید: پیروانی: سال گذشته بودجه امسال هزینه شده است/ دعوت نشدن خلیل زاده به تیم ملی، فنی نیست


بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، درباره شکست اخیر شاگردان مارک ویلموتس مقابل تیم ملی عراق، خاطرنشان کرد: چند ساعت قبل، در خبر‌ها دیدم که دیگر در صدر رنکینگ  آسیا نیستیم. البته ما همیشه شعار می‌دهیم که تیم اول آسیا هستیم، اما بقیه تیم‌ها نیز، خوب هستند و ما نیز باید برنامه‌ریزی داشته باشیم. باید از امکانات و بازی‌های تدارکاتی بهتری بهره ببریم. در بازی مقابل عراق، خوب بازی نکردیم. هر چند که تساوی عراق با بحرین به سود ما بود. امیدوارم در ۴ بازی باقیمانده، برنده باشیم و راهی جام‌جهانی شویم.

او درباره روحیه ملی‌پوشان پرسپولیس پس از بازی با عراق تصریح کرد:  شرایط بازی‌های ملی با بازی‌های باشگاهی تفاوت دارد. بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و همه می‌خواهند برای نام پرسپولیس بجنگند.

انتهای پیام/

اظهارات پیروانی درباره حواشی این روزهای پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۷:۱۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۸
برای طارمی متوجه نشدید و ماست متلی شد،اینم میشد مثل اون،دوپینگی نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
قرمزته همیشه
۰۱:۵۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
به نام خدا: آقای پیروانی، اگه فکری برای این باخت های بچه گانه نکنید تیم خوبمان نه تنها قهرمانی را از دست می‌دهد بلکه ممکن است که تا آخرهای جدول لیگ برتر سقوط کند !! واقعا این هشدار را جدی بگیرید!!
آخرین اخبار