رئیس بسیج سازندگی البرز با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت: به همت گروه های جهادی هیچ منطقه ای در البرز از نظر بهداشت و درمان محروم نیست.

علی ترکاشوند، رئیس بسیج سازندگی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به این که گروه های جهادی استان البرز در زمینه بهداشت و درمان و سلامت، همواره فعالیت های عمرانی و آموزشی خود را در البرز و سایر استان ها ادامه داده اند، گفت: اکنون با همت گروه های جهادی استان البرز، از نظر بهداشت و درمان و سلامت منطقه محرومی در استان وجود ندارد.

او با اشاره به این که بسیج برای پوشاک خانواده های نیازمند و کم درآمد، ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان هزینه می کند، افزود: در تعامل و هماهنگی با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز مطرح شد که تقریبا هزینه ساخت ۲۰۰ تا ۳۰۰ واحد مسکونی را برای نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی تامین کنیم.

ترکاشوند با بیان این که قرار است با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان امسال مبلغ ۱۰ میلیارد تومان را برای کمک جهیزیه، بهداشت و درمان و سلامت و تهیه اقلام ضروری در اختیار مردم کم درآمد قرار دهیم، گفت: مرکز نیکوکاری شهرداری کرج و اتاق اصناف اعلام کرده اند که در این مسیر همراه سپاه خواهند بود.

رئیس بسیج سازندگی استان البرز افزود: توافق چهار جانبه ای بین سپاه استان البرز، اتاق اصناف، شهرداری کرج و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان معقد می شود که مسیر خوبی را برای حمایت از  نوعروس ها و مردم محروم ایجاد خواهد کرد.

او در تشریح دیگر فعالیت های بسیج سازندگی البرز در هفته بسیج گفت: قصد داریم که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای نیازمندان به میزان ۲ میلیارد تومان از طریق مرکز نیکوکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) تامین جهیزیه کنیم.

انتهای پیام/ر.خ

تأمین جهزیه برای نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.