امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به تحولات اخیر در کشور گفت: تخریب اموال عمومی به بهانه افزایش قیمت بنزین خواسته دشمنان نظام و ملت ایران و از نگاه مردم محکوم است.

اغتشاش و تخریب اموال عمومی خواسته دشمنان است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالصمد کریم‌زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر   در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: افزایش قیمت بنزین نباید بهانه‌ای برای سلب آسایش و آرامش مردم شود.

او اظهار داشت: مردم از لحاظ معیشتی با مشکلات زیادی رو به رو هستند و افزایش قیمت بنزین نیز موجب سواستفاده افراد سودجو برای افزایش قیمت کالا‌های دیگر می‌شود که مسوولان باید در این خصوص تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: مردم آگاه و بصیر ما اگر اعتراضی هم دارند بصورت مسالمت آمیز پیگیر مطالبات خود می‌شوند و کسانی که اقدام به تخریب، قتل و آتش زدن اموال عمومی کردند ارازل و اوباش هستند که از خارج کشور خط می‌گیرند.

مولوی کریم‌زایی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف ارائه کرده و مردم هم راضی هستند، اما از لحاظ معیشتی مشکلاتی در کشور است که باید سران سه قوه برای حل این مشکلات تلاش کنند.

او افزود: دولت باید بر بازار نظارت بیشتری داشته باشد چرا که خیلی از اجناس بخاطر افزایش قیمت بنزین گران شده و مردم توان خرید ندارند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر همچنین به اهمیت تلاوت قرآن از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: در هر خانه‌ای که قرآن تلاوت شود تاریکی و ظلمت از آن خانه دور می‌شود.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار