مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت:فراخوان مسابقه طراحی سردر بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان در اصفهان منتشر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه طراحی سردر بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا نیمه دی فرصت دارند آثار خود را را از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.Isfahan.ir/mayadin ارسال کنند.

محمد مجیری افزود: این سازمان برای اجرای بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان واقع در باغ تندرستی اصفهان فراخوانی برای علاقه‌مندان به طراحی سر در اصلی ورودی مجموعه منتشر کرده است.

او با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه طراحی سر در ورودی اصلی بازار بین المللی گل و گیاه "ارغوان" افزود: شرکت در این مسابقه برای عموم دانشجویان، دانش آموختگان و دفاتر طراحی و مشاوره آزاد و به هر طراح برتر ۲۰۰ میلیون ریال جایزه اهدا می‌شود و حق باز نشر آثار دریافتی برای برگزار کننده مسابقه محفوظ است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا دهم دی با تکمیل فرم و ارسال به ایمیل compet.design@isfahan.ir با دریافت کد رهگیری برای ثبت نام در مسابقه اقدام کنند و تمام مدارک لازم را قبل از پایان وقت اداری ۱۵ دی به نشانی دبیرخانه واقع در اصفهان_کنارگذر غربی اتوبان صیاد شیرازی _ حدفاصل هشت بهشت و رکن الدوله _ نبش کوچه ۳۶ (احسان) _ سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی _ طبقه اول (دبیرخانه) تحویل دهند.

محمد مجیری افزود: آثار دریافتی تا ۱۸ دی داوری و نتایج آن هم ۲۱ دی خواهد شد.

مجموعه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان در زمینی به مساحت حدود ۱۴ هکتار طراحی شده و در دست اجرا است و در آن علاوه بر سالن‌های عرضه گل‌های شاخه بریده، آپارتمانی، باغ و باغچه، فضا‌های وابسته به گل و گیاه، سالن عرضه ماهی‌های زینتی، پرندگان زینتی و سالن گیاهان دارویی نیز جانمایی شده است و علاوه بر کاربری بازار و فضا‌های کسب و کار دارای فضا‌های تفرجگاهی نیز است.

انتهای پیام/م

 

برگزاری  مسابقه طراحی سردر بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان در اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.