شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد سهمیه بنزین آذرماه ساعت ۲۴ امشب به کارت های هوشمند سوخت واریز می شود.

سهمیه بنزین آذرماه ساعت ۲۴ امشب واریز می شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان سهمیه بنزین آذرماه ساعت ۲۴ امشب به کارت های هوشمند سوخت واریز می شود.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد. بر این اساس سهمیه سوخت خودروهایی که در کارت خودرو دوگانه سوز قید شده ۳۰ لیتر درماه، خودروهای تک سوز ۶۰ لیتر درماه است و خودروهای مربوط به دستگاه‌های اجرایی بدون سهمیه و باقیمت آزاد محاسبه می‌شود.

قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

سهمیه کامل آبان از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده  و سهمیه ماه آذر هم ساعت ۲۴ امشب واریز خواهد شد.

در این خصوص فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: سهمیه سوخت تعیین شده برای انواع وسایل نقلیه عمومی و شخصی از ساعت صفر بامداد یکم آذرماه در کارت های سوخت مالکان وسایل نقلیه شارژ خواهد شد.

وی افزود: سهمیه آبان ماه دارندگان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها در صورت عدم استفاده، در کارت های سوخت شخصی این افراد ذخیره شده و تا شش ماه آینده قابل استفاده خواهد بود.

کاهی همچنین با اشاره به مراجعه دارندگان خودروهای عمومی به جایگاه های سوخت به دلیل نگرانی بابت حفظ مانده سهمیه سوخت آبان ماه، از احتمال اعمال تغییراتی در سهمیه این خودروها خبر داد و گفت: در صورت نیاز این تغییرات اعمال شده و در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۸
حالا خارج از بحث‌ اینترنت
به گفته مسولین مصرف روزانه بنزین تو کشور ۱۰۰ میلیون لیتر بود که‌ برای دولت لیتری ۶ هزار تومن تموم‌میشد و از مردم ۱۰۰۰ًتو من میگرفت‌یعنی هر ایتر ۵۰۰۰ تومن از بودجه هزینه میشد به عبارتی ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومن در روز
با این طرح جدید‌مصرف به ۸۰ میلیون لیتر رسیده که اگه ۴۰ میلیون لیتر با کارت حساب کنیم و ۴۰ میلیون ایتر رو‌ ازاد میشه حدود ۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ تومن در روز
یعنی ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ توم‌ن در روز صرفه جویی میشه که قرار بود به جیب مردم برگزده که اگه به ۳۰ روز ماه ضرب کنیم و به ۸۵ میلیون جمعیت تقسیم کنیم به هرکس ۷۰ هزار تومن میرسه
چرا فقط باید ۶۰ میلیون نفر اونم کمتر از ۵۰ هزار تومن تقریبا بگیرن ؟؟؟؟
آخرین اخبار