مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال سرانه ایتام زیر پوشش این نهاد از محل کمک حامیان بیش از ۴۴۸ هزار تومان بود که این رقم از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در نیمه نخست امسال سرانه ایتام از محل کمک حامیان بیش از ۴۴۸ هزار تومان بود، گفت: این طرح از مجموعه طرح‌هایی است که مشارکت در آن با مبالغ بسیار کم هم امکان پذیر است.

مومنی افزود: تعیین رقم برای کمک به یتیم از سوی حامی است در نتیجه افراد به فراخور توان و علاقه خود در این طرح مشارکت می‌کنند که اغلب حامیان خود کمک‌ها را افزایش می‌دهند.

او اضافه کرد: سرانه دریافتی ایتام از محل کمک حامیان در استان بالاتر از میانگین کشوری است البته این رقم در برخی شهر‌ها و مناطق استان بسیار بالاست به طوری که در خرمدشت سرانه دریافتی ایتام از محل کمک حامیان بیش از ۸۶۹ هزار تومان است، ولی باید این رقم با کمترین سرانه استان که در ضیاء آباد با رقم بیش از ۲۱۶ هزار تومان است به تعادل برسد تا کمک‌های حامیان متوازن‌تر باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان یادآورشد: لازم است کارشناسان طرح اکرام ایتام حامیان را در انتخاب فرزند کمک کنند تا فرزندان انتخابی آن‌ها از میان افرادی انتخاب شوند که نیاز به کمک بیشتری دارند.

انتهای پیام/ک

در نیمه نخست امسال سرانه ایتام از محل کمک حامیان بیش از ۴۴۸ هزار تومان بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار