نماینده ولی فقیه در البرز گفت: مردم انقلابی ایران در صیانت از اسلام با کسی مدارا ندارد و برای دفاع از ارزش هایش به میدان می آید.

ملت ایران در دفاع از اسلام  اهل مدارا نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی پیش از ظهر پنج شنبه در راهپیمایی خودجوش مردم انقلابی کرج که  در محکومیت " فتنه گران و آشوبگران حوادث اخیر در کشور برگزار شد، گفت: سیل امروز حمعیت در این نقطه بی بدیل است، مردم در طول دوران چهل ساله گذشته همواره همگام انقلاب بوده و پاسداری از خون های ریخته شده شهدا را فراموش نکرده اند.

او خطاب به مردم‌ افزود: مردم انقلابی ایران در دفاع از اسلام با کسی مدارا ندارند، تجمع امروز مردم کرج و دیگر نقاط کشور نشان می دهد که مردم نظام، انقلاب و کشور را دوست دارند و برای دفاع از این ارزش ها به میدان می آیند.

خطیب نماز جمعه شهر کرج با بیان این که مردم کشور به ویژه البرزی ها همواره نشان داده اند که در چرخه افکار پلید گرفتار نمی شوند، گفت: دشمنان از آشوب گران اخیر به عنوان مردم ایران نام بردند اما ملت ایران به فرمان رهبری صف خود را از آشوب گران جدا کردند.

او با بیان اینکه آیا آتش زدن مسجد و حوزه و آسیب و تخریب اموال مردم و بیت المال کار آشوب گران است نه ملت فهیم و انقلابی ایران، افزود: در این جریانات مشخص شد که عده ای از آشوب گران از اتباع بیگانه و آموزش دیده بودند و دیدیم که چگونه امنیت کشور را در نقاطی از کشور مانند البرز و در شهرهای از جمله فردیس، محمدشهر و کرج به هم ریختند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: در چند روز گذشته آشوب گران جنایتی انجام دادند و دیدیم که اگر این افراد بخواهند سلطه یابند برای اهداف خبیثانه خود چه کارهایی انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: در جریان فتنه ها و آشوب های اخیر شهید دادیم و  مجروح داشتیم و خسارت دیدیم اما جلوی این فشارها که برای تسلیم شدن ما در برابر ظلم و استکبار است ایستاده ایم.

او در ادامه گفت: در خصوص تغییر قیمت بنزین از قبل توضیح کاملی داده نشده بود و نخبگان را هم توجیه نشده بودند همین ها موجب اعتراضات مردم برای بیان مطالبات مدنی شان شد، در این میان دشمن دستور رخنه در صفوف اعتراضات مردمی را داد و قصد کرد تا بین اعتراضات مردمی امنیت کشور را به مخاطره بکشاند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که حمایت از ساختارهای قانونی کشور از دیدگاه های امام خمینی(ره) و ولی فقیه است، افزود: رهبری در جریان فتنه اخیر طوری تصمیم گرفتند که امنیت کشور حفظ شد.

او در ادامه اقدامات اخیر آشوب گران در کشورمان را اعمال داعشی برشمرد و گفت: ریشه دواندن ترس و ایجاد رعب از مقاصدی بود که دشمن در چند روز فتنه اخیر مدنظر داشت و به کار برد، اما این‌ ملت یادگرفته اند که در کنار رهبر باشتد و حتی اگر جنگ اقتصادی شرایط را سخت کرده باشد می ایستند و صحنه را برای دشمن خالی نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در البرز با تاکید بر اینکه باید مسئولان کشور درد مردم و مطالبات آنها را بشنوند، افزود: زندگی و معیشت مردم سخت شده است طرح و لوایح در کشور باید در جهت رفع این مشکلات و دغدغه ها باشد، دولت باید برای بهبود زندگی و رفاه حال مردم تلاش کند و چشم به بیگانه نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: امروز مقدمات گام دوم انقلاب را بر می داریم اما آمریکا می خواهد مردم ما دست از انقلابی گری بردارند ولی ملت انقلابی ایران تنها یک شعار دارند و آن مرگ بر آمریکا است.

انتهای پیام/خ.خ

اغتشاشگران فرقی با داعشی ها نداشتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.