مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: عملیات آبرسانی به ۲۱۶ روستای استان زنجان با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جزءقاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۹۰۷ روستا دارد، افزود: از این تعداد ۶۱۷ روستا با بیش از ۳۰۷ هزار نفر از خدمات شرکت آب و فاضلاب استفاده می‌کنند.
 
او گفت: ۹۰ درصد بخش روستایی از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.
 
جزءقاسمی ادامه داد: ۴۴ درصد آب آشامیدنی مشترکان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان هدر می‌رود.

او گفت: توسعه خدمات غیرحضوری از جمله گسترش خدمات در دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه خدمات در بستر تلفن، پیامک، اینترنت و مرکز پایش و راهبری آب به صورت شبانه روزی در دوران کرونا محقق شده است که با رونمایی از اپلیکیشن آب و فاضلاب در استان زنجان زنجیره خدمات غیر حضوری برای مشترکان تکمیل شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یک میلیون نفر جمعیت را تحت پوشش دارد، گفت: این شرکت به ۲۱ شهر استان زنجان خدمات  ارائه می‌دهد.

جزء قاسمی گفت: در مجموع بیش از ۹۰ درصد بخش روستایی تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هستند و تنها ۱۷۱ روستا مشکل فصلی دارند و علت این امر هم عدم رعایت الگوی مصرف است.

او افزود: در استان زنجان تنها ۲۳ روستا مشکل دائمی آب را دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان ادامه داد: این میزان بارش نسبت به بلند مدت تغییری نداشته و امیدواریم تاپایان سال میزان بارش‌ها در استان زنجان تقویت شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.