رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: در راستای اجرای طرح "شهید سلیمانی" تعداد ۲ راس گوساله از محل اجرای نیات واقفین ذبح و یک هزار کیلوگرم گوشت گرم بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

محمدتقی فاتحی نژاد رئیس اداره کل اوقاف شهرستان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، از اجرای طرح "شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در زنجان خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای بیانات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا مبنی بر توجه ویژه و رسیدگی مستمر به نیازمندان، اداره کل اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان اقدام به ذبح ۲ راس گوساله به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از محل موقوفات کرده است.

او افزود: با ذبح این ۲ راس گوساله مقدار ۱۰۰۰ کیلوگرم گوشت گرم در قالب بسته‌های یک کیلوگرمی بین نیازمندان زنجانی توزیع شد.

فاتحی نژاد بااشاره به فرارسیدن سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در اولین سالگرد شهادت مظلومانه این شهید سرافراز تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم بــه ارزش بیش  از ۲۵۰ میلیون ریال بین قشر کم درآمد و نیازمندان توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان ادامه داد: طی یک ماه گذشته تعداد ۲۰۰ بسته غذایی در قالب برنج، مرغ، روغن، حبوبات، رب و ماکارونی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از محل اجرای نیات واقفین و با همکاری هیات امنای مساجد عباس قلی خان و مسجد نجفی میرزایی بین اقشار ضعیف و کم در آمد زنجان توزیع شده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.