سخنگوی جبهه پیروان گفت: مجلس باید از دولت بخواهد درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را در جهت رفاه مردم به کار برد.

سجادیسیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه درآمد دولت از طرح افزایش قیمت بنزین کاملاً مشخص است، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی می‌تواند با پیگیری مقدار دقیق، درآمد دولت از طرح افزایش قیمت بنزین را پیدا کند و از دولت بخواهد این درآمد را در جهت رفاه و اقداماتی که به مردم برمی‌گردد، به کار برد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر اینکه بررسی و نظارت یکی از وظایف مهم مجلس است، ادامه داد: مجلس باید این کار را به کمیسیون مربوطه ارجاع دهد تا ببیند آمار داده شده از سوی دولت چقدر با آمار واقعی فروش بنزین تطبیق دارد.


بیشتر بخوانید: تخریب اموال عمومی و ایجاد ناهنجاری‌، آب به آسیاب دشمن ریختن است


او به سوءاستفاده برخی نسبت به افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و افزود: همانطور که در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید شد این موضوع نظارت، بازرسی و کنترل دولت را می‌طلبد تا قیمت‌ها افزایش پیدا نکند و مردم چندجانبه متحمل ضرر نشوند.

سجادی با بیان اینکه یارانه حاصل از درآمد‌ها باید به موقع دست نیازمندان برسد، یادآور شد: ۳ دهک بالای جامعه نیازی به یارانه ندارند و باید دولت فکری به حال این مسئله کند و یارانه آنها را قطع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار