بر اساس برنامه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ابتدای آذر ماه، مدارس ابتدایی مشهد در نوبت عصر ۱۵ دقیقه زودتر از زمان معمول پیشین تعطیل می‌شوند.

از ابتدای آذر ماه مدارس ابتدایی مشهد زودتر تعطیل می شوندمهدی مجیدی فرد سخنگوی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: به منظور ملاحظات امنیتی و رفاهی برای دانش‌آموزان با توجه به تاریکی فصلی زودهنگام هوا در زمان تعطیلی نوبت عصر مدارس ابتدایی دو نوبته، این آموزشگاه‌ها طی ماه‌های آذر، دی و بهمن امسال با تصویب شورای آموزش و پرورش  مشهد به جای ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه، ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه تعطیل خواهند شد.

او در خصوص جبران این زمان، تصریح کرد: برهمین اساس این ۱۵ دقیقه با کاهش فواصل زمانی در هر نوبت زنگ تفریح  دانش آموزان جبران می گردد.
 
سخنگوی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای این برنامه در سایر ۴۶ منطقه آموزشی خراسان رضوی نیز در صورت تصویب شورای آموزش و پرورش منطقه و جبران کسری ساعات آموزشی در سال تحصیلی امسال بلامانع است.

مجیدی فرد با اشاره  به ابلاغ بخشنامه این برنامه به تمام ادارات آموزش و پرورش در سطح خراسان رضوی، افزود: مصوبه تعطیلی زودتر از موعد مدارس فقط منحصر به دوره ابتدایی است.

او تصریح کرد: بر همین اساس اجرای این برنامه قابل تسری به سایر مقاطع تحصیلی نیست.

انتهای پیام// ز.م


تعطیلی زودتر مدارس ابتدایی مشهد  در نوبت عصر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.