استاندار چهارمحال و بختیاری بر تکمیل و بهره برداری سریع‌تر از طرح‌های ورزش و جوانان استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست شورای‌عالی ورزش استان گفت: طرح‌های اولویت دار ورزش تا نشست بعدی شناسایی، مشخص و اعلام شود.

او افزود: روش‌های تکمیل و بهره برداری سریع‌تر از طرح‌های ورزش و جوانان استان بر اساس اعتبارات دولتی و میزان مشارکت بخش خصوصی ارائه گردد.

عباسی اضافه کرد: در این صورت می‌توان هنگام توزیع بودجه فصل ورزش، تصمیم گیری مفیدتر و مطلوب تری انجام داد.

او ادامه داد: گروه‌ها و هیئت‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری گزارش فعالیت‌های مؤثر در بخش‌های مختلف به همراه دستاورد‌ها و افتخارآفرینی‌های خود را از طریق رسانه‌های گروهی اطلاع رسانی کنند.

عباسی گفت: یکی از بستر‌های مهم چهارمحال و بختیاری برای معرفی استان به لحاظ ارتفاع از سطح دریا، اکسیژن، سلامت جسمی و فکری، علاقه مندی مردم به ورزش و میهمان نوازی توجه به ورزش و رشته‌های ورزشی است.

او افزود: حضور سالانه حدود ۲۰ هزار ورزشکار رشته‌های مختلف ورزشی به همراه خانواده در این استان مزیت بسیار مناسبی در حوزه اطلاع رسانی و معرفی بام ایران به سراسر کشور است.

عباسی اضافه کرد: در همین راستا هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ورزش در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

او ادامه داد: مسئولان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری طرح‌های قابل برون سپاری به بخش خصوصی را شناسایی و در راستای واگذاری این طرح‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

عباسی گفت: دولت می‌تواند برای تکمیل زیرساخت‌های مرتبط با طرح‌های ورزشی از اعتبارات دولتی بودجه اختصاص دهد.

او افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به شناسایی و انجام روند استخدام مدال آوران پارالمپیک، پارآسیایی و جهانی استان که از شرایط قانونی برخوردارند اقدام کند.

انتهای پیام/ف

طرح‌های اولویت‌دار ورزش چهارمحال و بختیاری مشخص شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار