دونالد ترامپ با ارسال نامه‌ای به مجلس نمایندگان آمریکا، از استقرار نظامیان این کشور در عربستان برای مقابله با تهدیدات ایران خبر داد.

ترامپ: برای مقابله با تهدیدات ایران، ۳ هزار نظامی در عربستان مستقر کردیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه با ارسال نامه‌ای به مجلس نمایندگان این کشور، از استقرار نظامیان این کشور در عربستان برای مقابله با تهدیدات ایران خبر داد.

بر این اساس، ترامپ با ارسال نامه به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: نیرو‌های و تجهیزات آمریکایی جهت محافظت از منافع و تشدید حفاظت از منطقه در مقابل اقدامات خصمانه ایران، در عربستان سعودی مستقر شدند.

وی در ادامه این نامه تاکید کرد: ایران تهدیدی برای خاورمیانه است، این کشور در ۱۴ سپتامبر به زیر ساخت‌های نفتی عربستان حمله کرد. با توجه به تهدیدات ایران و برای بازدارندگی، به نیرو‌های بیشتری دستور داده شد در خاورمیانه مستقر شوند.

وی در پایان نامه تاکید کرد: بخش اول نیرو‌های ما وارد خاک عربستان شدند و باقی نیروهایمان نیز در هفته‌های آتی وارد این کشور می‌شوند. با این حساب، ما ۳ هزار نیروی نظامی را در عربستان مستقر کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
یکی نیست به این ترومپت بگه
مردک ما به کدوم کشور حمله کردیم ویران کردیم که نفتش رو بدست بیاریم تنها کشوری که اینکارو با کشورهای دنیا کرده آمریکاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
میخواین اونجا رو هم مثل ژاپن کنین؟ به زن های عرب تجاوز کنین به عنوان حق الزحمه بابت دفاع ؟!؟!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۰۰:۲۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
امریکا ترسوتر از این حرفاست فقط پارس میکنه همین اگه کاری میتونست میکرد تابحال
Iran (Islamic Republic of)
جاسم
۰۰:۰۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
خدا لعنتتون کنه.امریکای جنایتکار.ایران برای دنیا خطری نداره.این کشور شماست که برای دنیا خطرناکه.خدا ذلیلتون کنه.ذلیل مرده
آخرین اخبار